• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Smultronhjärta

God kväll!

Morgonpromenad och en massa träning,sovit middagslur mitt på dagen för att sedan gå på Gekås till stängning och nu lite punsch i glaset- vilken toppendag{#lang_emotions_sunny}

Dock blev jag nyss alldeles ledsen i hjärtat efter att ha läst om lilla Lova i bloggen-livet är fan inte rättvist{#lang_emotions_cry}

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • mortillsju
    lillronya skrev 2010-04-16 21:23:05 följande:
    Ja det är så jag tänker. De sover aldrig en hel natt nu, men frågan är om det är så att de störs av att vi alla delar rum.
    Jag tror absolut vana. Den dag min nu 17-åriga dotter flyttar (snart?? ) så är det jag som flyttar ut ur deras rum Basta! Men just nu sover de hur bra som helst. Vi har alla var sin säng...S har precis slutat sova i min 90 cm breda säng *harkel* 3 ½ år tog det för henne att ta det steget
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-04-16 21:22:43 följande:
    haha ruben
    jo ja vet, inte det mest vanligaste kattnamnet=p... men det passade på han stora feta goa tunga raggisen ruuubie =P....
     han orkade inte/ var extremt lat för at hoppa upp på saker å ting som katter gör =P.... sen så fort han spg mat så sklle han ju äta =P... bara att han hade ju käsnlig mage =P.. så ja du kan ju räkna ut effekten av det hahahaha.. ingen trevlig kattlåda hahaha..
    mamma till Maximilian född 081028
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-16 21:01:32 följande:
    JAAAAAA jag fick mina saker på zillstar som jag beställde. Allt fanns. Hur har det gått för er andra?
    Men varför får jag ingen bekräftelse
    Mamma till Nora, August och Ella
  • lillronya
    Helle skrev 2010-04-16 21:19:26 följande:
    Sonen behöver en Softshelljacka och jag vill inte ha Molo denna gång. Vad har ni för tips? Har Hummel några fina t ex?
    Oh ja!! Kolla eleraff. Men de smååå
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Smultronhjärta
    Busbellan skrev 2010-04-16 21:27:04 följande:
    Jag tror hon håller på..Å andra sidan så prioriterar hon säkerligen de som det saknas något för utifall att folk betalar på en gång
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-04-16 21:24:38 följande:
    åh vad kul!! vad beställde du?
    haj t-shirt, regnbåg girly t-shirt. och noa noa linne o kjol till mig.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-16 21:27:04 följande:
    men meila o fråga. Jag frågade om hon kunde hjälpa mig med moms problemet o lägga ihop odrarna.
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2010-04-16 21:20:18 följande:
    hihi =)..........lilronya: maxen sover ju i eget rum sen han var 4mån, dock så har han senaste 1,5-2 v kommit in till os runt 4 tiden.... utan i natt då då vaknade han av hostan å var såå ledsen =( runt 00.30 tro ja detva... krupptiden typ =S....å inatt får han sova hela naten hos oss...han ska ju alltid ligga tihgt ihop å givetvis altid åt mitt håll sen sparkas lite granna =P.. så jag bor på en liten liten bostadsyta =P...... så sover han i egen säng så sover ja bäst=).. även om det e gosigt å ha dem där då å då=)..
    Det där med att sova i sin egen säng är vi inte bra på i vår familj. Ofta sover alla i vårt sovrum. Eller flera barn i nåt av deras rum.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Busbellan
    Smultronhjärta skrev 2010-04-16 21:28:03 följande:
    Jag tror hon håller på..Å andra sidan så prioriterar hon säkerligen de som det saknas något för utifall att folk betalar på en gång
    Ja, man vågar ju inte betala förren man fått bekräftelse
    ganska stor risk att allt inte finns ju
    Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17