• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • mortillsju
    lillronya skrev 2010-04-16 20:47:06 följande:
    Hoppar in med en heeelt ot fråga till bästaste allvetarna. Vi håller ju på att renovera lite varstans i vårt hus och nu behöver vi bestämma oss för vem som ska sova var. Vi har fyra sovrum på ovanvåningen och ett nere. Just nu sover jag, mannen och småttarna i ett rum däruppe och de andra barnen har vars ett rum. Min tanke nu är att vi ska ta rummet nere som används som lekrum nu och göra det till sovrum, så att småttarna får ett eget rum där de både kan sova och leka däruppe. Så min fråga är: Tycker ni de är för små (snart 3 och 5 år) för att sova utan oss däruppe? Behöver jag tillägga att jag har en aning svårt att släppa taget?
    Om du klarar det gör de det med Mina små sover med mig nu av utrymmesskäl (4 och 3). De skulle klara att sova själva, men nu då vi lever så tätt inpå varandra är de vana vid sällskap jämt...även då de sover En vanesak tror jag.
  • mortillsju
    Greksmurfen skrev 2010-04-16 21:15:43 följande:
    hihi låg jag i magen =P....... då kan vi räkna ut din ålder ;).... salg prat all night long...=P

Shit ja, 43 år är jag *hjälper på traven*
  • mortillsju

43 år pinsam måste tilläggas tycker i alla fall mina tonåringar....tänk vad mina nu små ska tycka om mig när de är tonåringar

• Greksmurfen
    mortillsju skrev 2010-04-16 21:16:45 följande:
    Shit ja, 43 år är jag *hjälper på traven*
    hihi =)..........

lilronya: maxen sover ju i eget rum sen han var 4mån, dock så har han senaste 1,5-2 v kommit in till os runt 4 tiden.... utan i natt då då vaknade han av hostan å var såå ledsen =( runt 00.30 tro ja detva... krupptiden typ =S....å inatt får han sova hela naten hos oss...
    han ska ju alltid ligga tihgt ihop å givetvis altid åt mitt håll sen sparkas lite granna =P.. så jag bor på en liten liten bostadsyta =P...... så sover han i egen säng så sover ja bäst=).. även om det e gosigt å ha dem där då å då=)..
    mamma till Maximilian född 081028
  • lillronya
    hzl skrev 2010-04-16 21:11:04 följande:
    Hur många barn har ni?Ja det är värst för oss blödiga mammor.. Jag kör hardcore med min tös nu, tycker det är dags att hon lär sig somna själv. Dag ett skrek hon i 1,5 timmar.. tro mig jag ville inget hellre än att ta upp henne. Idag skrek hon 10 min (2 dagar senare) är lite rädd att det ska bli kopplat till något negativt att lägga sig istället. hon har alltid gillat sin säng men dessa dagarn gnäller hon så fort vi kommer in i sovrummet.. Det är svårt att göra "rätt" fasst det är allt man vill
    Vi har fem barn i ålder från snart tre år upp till 16år.
    Ja du hur man ska göra, rätt eller fel, är väl en förälders ständiga dilemma?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Greksmurfen
    Helle skrev 2010-04-16 21:19:26 följande:
    Sonen behöver en Softshelljacka och jag vill inte ha Molo denna gång. Vad har ni för tips? Har Hummel några fina t ex?
    maxen har en peak performance =) provade den nu lite lite stor bara:)...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2010-04-16 20:46:36 följande:
    buttrik: vilka coola namn ;).... raggisar e ju såååå goa..=)...min moster hade en som hette Ruben haha.. en otroligt fet å lat katt =P
    haha ruben
  • lillronya
    mortillsju skrev 2010-04-16 21:14:04 följande:
    God Kväll alla rara! Vad händer i dansktråden? Salg snart? Själv har jag en 80-talsrevival kväll När denna kom var jag 16 år
    " target="_blank">

Så cool den va Nu tror man knappt det är sant
    Å härliga 80-talet. Jag är lite yngre än du men inte så mycket. Var också med om den låten.
    mortillsju skrev 2010-04-16 21:16:12 följande:
    Om du klarar det gör de det med Mina små sover med mig nu av utrymmesskäl (4 och 3). De skulle klara att sova själva, men nu då vi lever så tätt inpå varandra är de vana vid sällskap jämt...även då de sover En vanesak tror jag.
    Ja det är så jag tänker. De sover aldrig en hel natt nu, men frågan är om det är så att de störs av att vi alla delar rum.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-04-16 21:01:32 följande:
    JAAAAAA jag fick mina saker på zillstar som jag beställde. Allt fanns. Hur har det gått för er andra?
    åh vad kul!! vad beställde du?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17