Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Och här är det 24 grader i skuggan. Igår 47 grader vid sol ägg. Puh! Ska strax ta en promenad med mamsen och sen ska hon hjälpa mig att avsluta och sy klart sittdynan till buggan/ uj:n.

• Duntoffla

Ja 47 grader när man inte är på stranden är vidrigt! Hoppas bara att det blir fint på midsommar. Förra året var det ju kalas om än lite varmt höggravid som jag var

• Duntoffla
    LitenBlomma skrev 2011-06-10 09:38:46 följande:
    Hittar ingen rea *blind* Obestämd
    Hittar inte heller om det var på Babyshop Är det ngn kod eller? Lyckades radera mailet
  • Duntoffla

Bubblan- tack

Butte- ja, det är något man måste göra ang vattkoppor lindrade potatismjöl och kylbalsam bäst tyckte jag

• Duntoffla

Busbellan- känns trist när printet nästan är lika och sen nästan samma färg på kantbandet. Har det blivit ngt mer OM?

• Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-06-10 23:25:35 följande:
    Nej inget mer OM men jag är bra sugen på en hel del, bara pengarna som saknas också.
    Ja de kostar ju lite. Du får rea-shoppa när det blir 70%, då är det rätt överkomligt.
  • Duntoffla

Jag håller på att uppdatera, den är inte upplagd en. Ville bara se om fler kom in med butiker så att det inte blir massa tillägg. Lägger upp det jag har senare ikväll så får ni inboxa mig om det saknas. Därefter så skickar jag en lista till butte så får hon lägga en länk i ts. Det var många av de danska som inte stämmer och nya vet jag inte. Vill vi ha med dem? Köper ni/vi ofta därifrån?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17