• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • hzl
    Smultronhjärta skrev 2010-04-16 21:56:56 följande:
    Ha ha- Olivers mammas budget kan du ju inte lyssna på Hon är ju galen när det gäller shopping och hennes man också
    Hahaha jo. asså C med? det trodde jag inte om honom..
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2010-04-16 21:54:59 följande:
    Men det kan ju vara rätt lång tid kvar tills det faktiskt är salg..pumpa ur och lämna lillan hemma isf Det gjorde jag när Lova var några veckor
    ja, det kan ju vara det :) så jag säger kanske :)
    annars funderar jag på att locka med mamma till köpenhamn............visst är hamnområdet runt salgen mysigt att gå omkring med barnvagn :) de kan ju promenera runt medans jag kollar kläder
  • Greksmurfen

hahaha shopade jag för de summorna skulle jag inte våga mej hem efteråt =P....
    lika bra å ldrig berätta för den andra hälften vad man handlar för.-...

förberedde han nyss på att jag kommer bli borta två dagar weeeeee=).. blir det ine övernattning i nordhavn så bunkrar jag hos buttrik =P.....

ehhhhhhhhhhh ser ut som jag fått ett myggbett, kliar med {#lang_emotions_surprised}..... va fasiken de ska ju inte leva än...

mamma till Maximilian född 081028
  • hzl
    Greksmurfen skrev 2010-04-16 21:57:42 följande:
    kommer nog ha med 2000- 3000 ska ju få handla till 2 barn denna gången =).. åhhhhh längar till att få titta på babytjej avd=)..... ska på tilväxt Ul i v 32 ska be dem å kolla en extra gång så det fortfarande är en liten tjej ;)
    tillväxt? Växer "hon" inte? Jag fick oxå gå på sånt. magen planade i kurvan..

Vad ska hon heta?
  • Smultronhjärta
    hzl skrev 2010-04-16 21:58:53 följande:
    Hahaha jo. asså C med? det trodde jag inte om honom..
    Jojo i höstas så var det ju han som tyckte att Ch skulle ta med mer pengar än så
    De två har verkligen ett gemensamt intresse i shopping
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • lillronya
    Greksmurfen skrev 2010-04-16 21:57:42 följande:
    kommer nog ha med 2000- 3000 ska ju få handla till 2 barn denna gången =).. åhhhhh längar till att få titta på babytjej avd=)..... ska på tilväxt Ul i v 32 ska be dem å kolla en extra gång så det fortfarande är en liten tjej ;)
    Kul att få handla både pojk och flick  denna gången ju!
    JAg har ju fem att handla till, men en av de vill inte ha molosar. Når fel på henne kanske?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2010-04-16 22:00:40 följande:
    hahaha shopade jag för de summorna skulle jag inte våga mej hem efteråt =P.... lika bra å ldrig berätta för den andra hälften vad man handlar för.-... förberedde han nyss på att jag kommer bli borta två dagar weeeeee=).. blir det ine övernattning i nordhavn så bunkrar jag hos buttrik =P..... ehhhhhhhhhhh ser ut som jag fått ett myggbett, kliar med ..... va fasiken de ska ju inte leva än...
    ha ha skrattar gott. Vem bet dig? Mygga eller smabon? :D
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-04-16 21:59:23 följande:
    ja, det kan ju vara det :) så jag säger kanske :) annars funderar jag på att locka med mamma till köpenhamn............visst är hamnområdet runt salgen mysigt att gå omkring med barnvagn :) de kan ju promenera runt medans jag kollar kläder
    Isf får du nog skicka mamma till Ströget för hamnområdet runt salgen är inte det minsta mysigt såvida man inte trivs extra bra bland containers
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17