• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2010-11-11 20:37:38 följande:
    Sitter i malmö o typ alla tåg är inställda...roligt!
    Är hemma typ midnatt...

Bubblan - shoppade för långt mer än dina 500dkk till dig så du får välja vad du vill ha eller pröjsa lite mer Mycket leggings, lite tröjor, byxor o småttisar Vädertunika och byxor bl.a! Tycker du om va???

Preggi - maaaassor till dig med, mest leggings, hittade inte så mycket tröjor i 122. Lila softshell blir bra va?? Hittade ingen crazy salmon.

Chokladmoshin - Inte en enda kortärmad body i 74 till flick hittade jag Bara kycklingar och daisy som du redan har. Men shoppade lite annat smått flick i 68 som jag tror du vill ha, älgar med ljusrosa kanter, fåglar med gula m.m. Hittade en dalmatinerklänning i 74!
    Tack snälla för shoppingen. Hjärta Lila softshell blir hur bra som helst.. Älskar ju lila. Gud vad jag är nyfiken på allt! Hoppas att det kommer nåt tåg så att du kommer hem så fort som möjligt...
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Preggi
    solouniko skrev 2010-11-11 22:44:08 följande:
    Kan intyga att Liljan hittat myycket fint till er alla
    Åh vad kul! Hittade du vad du vill ha?
  • Preggi

Tack snälla Lijan för finaste inköpen Hjärta

Ska ni åka igen? Sugen på att åka jag med men inte så sugen på att köra i detta väglaget...

• Preggi
    Duntoffla skrev 2010-11-12 20:20:23 följande:
    Nej, vem är det liksom? Vi får tokladda till våren eller hur?
    Då SKA jag åka med.. Allt bra med er?
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2010-11-12 20:59:15 följande:
    Ja, du skulle ju åka nu också. Vad hände? Det är bra här men Lea är lite krasslig, snorig och så. Ni då? Friska?
    Kristyr skrev 2010-11-12 20:26:23 följande:
    Åhh ja det skulle verkligen vara najs (även om jag tror jag föredrar småfolk mer )
    Skulle gärna åka på båda men på Småfolk köper jag nästan bara tröjor och Molo blir det lite mer annat.

Håller med om att Molos pojkkläder är rätt trista i JR. Murriga som fasen! Medan tjejsidan alltid varit roligare. Har ju shoppat mkt till Noel där men puffärmar på honom går bort
    Jag kunde inte åka på onsdagen när de andra skulle åka från Sthlm. Så himla typiskt men Liljan har ju shoppat så fint till mig Hjärta Men nästa gång ska jag åka oavsett..
    Det är bra med oss bortsett från att jag har haft en jättedålig period med min astma, det tar på krafterna men jag ska inte klaga det kan alltid bli värre...
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2010-11-12 21:23:49 följande:
    Vad synd! Ja, du har ju fått massa fina plagg du också. Men det är alltid en känsla att få vara där på plats.

Usch då, det låter inget vidare med astman Hoppas att det blir bättre och inte sämre.
    Kan tänka mig det... Kul om vi kan åka tillsammans nästa gång.
    Gud vad söt hon är Lea i BT.
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2010-11-12 21:34:11 följande:
    Ja det vore ju toppenbra. Ta bilen ner blir billigast om man är 4 stycken. Då kan man ju anpassa tiden bättre också än om man tar tåget eller bussen. Bussen var inte så kul i våras med galet mycket myrkrypningar i benen. Men nästa gång kommer jag ju inte vara preggo heller

Tack!
    Åkte ni buss då? Trodde ni tog tåget.. Skulle nog hellre köra hela vägen än att sitta på en buss...
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2010-11-12 22:29:31 följande:
    Preggi- vi tåg tåget gången innan. Då loket brann Gången innan dess tog jag tåg ensam ner och åkte med Mammastök hem.
    Hur många ggr har du varit på salg?
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2010-11-12 23:11:51 följande:
    3 gånger. 2 vår och 1 höst
    Då är du ju rutinerad.. I vår ska jag se till att vi inte är ute och reser i salgtider..
  • Preggi
    Duntoffla skrev 2010-11-12 23:22:50 följande:
    Ja, man börjar känna sig rätt van men skulle gärna vilja åka ner och kanske gå två dagar någon gång. I alla fall slippa rusa iväg till tåget hem. Roligt om man hinner prata mer med alla pölsekärringar också. Inne hinner man ju bara kolla kläder

Boka för bövelen inte in något i maj/juni! Flört
    Jag skulle gärna åka 2 dagar jag med. Det är ju skönt om man har bilen med att slippa rusa och passa tågtider...
    Tycker att det skulle vara kul att träffa pölsekärringarna. Har ju inte träffat så många..
    Är faktiskt bra sugen på att boka en resa nu... men inte i maj/juni  för nästa salg SKA jag åka. så är det bara..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17