• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-09-11 15:20:40 följande:
    fiiina bilder på dina sötisar Solig
    Tack Hjärta Tömde typ halva matador.. Skäms

Jag har haft sån mage som du har nu båda gångerna så jag tror inte på skrönorna. Fick hela tiden höra att det var en pojkmage.. Rätt kul att det tittade ut två flickor när alla var sååå säkra på att de var pojkar båda två..
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Preggi
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-11 15:30:15 följande:
    Bra gjort Man SKA tömma Matador om man e där

Jag tror inte heller hundra på sånt där faktiskt, men känns som en pojk på fler sätt denna gång Drömmer
    Man kan ju inte låta bli när det är 30% på alla nyheter.. Blev visst lite lurvar och jackor och sånt..

Det är ju kul att spekulera.. Jag tror på mammans känsla.. Tycker att de flesta mammor gissar rätt..
  • Preggi
    Kristyr skrev 2010-09-11 15:41:55 följande:
    fanns det mkt kvar på matatdor? Är det i butiken på hornsgatan?
    Ja, det finns en hel del. De fyllde på lite igår. Det finns ganska mkt molo ytterkläder och lurv. Massor med bebiskläder. Flickkläder molo finns nästan inga.. Dom har jag köpt haha
  • Preggi
    h80 skrev 2010-09-11 15:43:21 följande:
    åh köpte du alla de lurvarna på matador? jag skickade dit en kompis, men när hon kom dit fanns bara partypink i rätt storlek
    Japp När var hon där? När jag var där första dagen fanns massor med lurv. Inte alla färger men de jag köpte och några fler. Ångrar lite att jag inte tog den lila med.. Partypink är ju helt fantastisk! Det är min favvo just nu..
    Buttelina skrev 2010-09-11 15:46:10 följande:
    inte så bara!! partypink är UNDERBAR

fiina bilder preggi så underbara barn som alltid <3

bubblis: vilken sööt mage du har! absolut en liten snopp därinne
    Tack gumman Hjärta
  • Preggi
    Kristyr skrev 2010-09-11 15:51:21 följande:
    men jag vill ha flickbebis eller stl 74
    Bor du i sthlm? Isf är det nog värt en tripp.. Fanns massor med nyheter på bebis igår iaf...
  • Preggi
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-11 15:53:42 följande:
    Å vill åxå dit jue
    Jag förstår det.. Du skulle aldrig ha flyttat.. Nästa gång får du skicka mig som bud..
    Buttelina skrev 2010-09-11 15:53:47 följande:
    hehe nää Tungan ute

upptäckte idag att vår fiiina turkosa med orange kantband är för liten Gråter. så nu måste jag köpa en ny
    Vår turkosa är för liten med.. Den är sååå fin.. Fast M vägrar alla utom partypink nu..
    Kristyr skrev 2010-09-11 15:53:52 följande:
    japps bor i stlhm..
    jobbigt med vagn i den lilla butiken bara....
    Lite jobbigt med vagn är det ju men det funkar ju när jag har varit där har det inte varit så mkt folk iaf.. Då har jag gått på lunchen.
  • Preggi
    h80 skrev 2010-09-11 16:36:05 följande:
    hon var där första dagen, men på eftermiddagen. Sen var hon där en dag till (vet inte när) Hon är inte alls van vis danska kläder, men hon fick med sig partypink till min stora tjej o den lila overallen till min lila o en lila o en röd kik kid klänning. Så jag är egentligen nöjd.............meeeeen jag vill ju ha den blå/turkosa lurven också
    Klart att man kan vara nöjd fast man vill ha lite till. Jag har köpt massor men känner att jag behöver mer..

Nova Star brukar man ju verkligen kunna fynda på Underbara barn mässan eller vad den heter.. Kanske ska ta mig en tripp dit i år med..
  • Preggi
    Lalalong skrev 2010-09-11 18:12:02 följande:
    Angående Matadorkids...

På deras hemsida står Molo som "tillfälligt slut" och så något om att det inte går att beställa.
    Är det verkligen tillfälligt slut, eller finns det i butiken??
    Ska skicka dit min kusin i morgon
    Hej,
    Jag var där igår och molo var verkligen inte slut... De fyllde på med massor av linnen bla och babykläder...
    Fanns en del ytterkläder och lurvar kvar då iaf. Har svårt att tro att de har sålt slut redan...
  • Preggi
    Lalalong skrev 2010-09-11 18:20:44 följande:
    Finns det mer än vad som finns på nätet??
    Det står nåt om att de packar upp nyheter och det hamnar på utförsäljning direkt. Då har dom kanske inte lagt upp det i websoppen ens?
    Svårt när man ska skicka någon annan ju...
    Skulle vilja ha London-tröjan, men den finns inte på nätet t.ex.
    Det fanns inget i Londonprintet. Jag frågade men hon sa att de inte tagit in det.
    Vad är du sugen på mer? Jag har hyfsad koll på vad som fanns igår iaf...
  • Preggi
    h80 skrev 2010-09-11 18:31:14 följande:
    fanns den turkosa lurven? (den som du har köpt) min kompis såg inga lurvar alls igår, men hon kan ju ha missat
    Det hängde några enstaka lurvar kvar på junior. På baby fanns det ganska mkt.. Vilken strl är du ute efter?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17