Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

ÅÅÅÅÅÅH, det SNÖÖÖÖAR, äntligen Mycket mysigare än regn ju.
    Liam utbrast: NUUUU kommer tomten, var nog inte så smart att säga att tomten kommer när det är snö

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-10-20 14:23:23 följande:
    Ängel> Din rainbow tror du den passar en femåring? En granne dregglade på sonens rainbowmössa

Nej nej nej vill inte ha snö!
    Beror väl lite på huvud size, men den passar ju mej så nog borde den passa en 5 åring
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-10-20 14:28:05 följande:
    haha ja då borde den passa på grannflickan...

Problemet är väl att man inte träffar grannarna så mkt när det inte är sommar och  man är ute dygnet runt.
    Ja det tycker jag nog
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-10-20 15:48:57 följande:
    Har bild på Milla med den mössan i lila, men hon är ju ingen 4 åring Den verkar vara varm och skön och sitter bra på huvudet, hon går gärna omkring med den på huvudet här hemma
    Släng gärna upp bilden här Är mest nyfiken på hur den sitter på.
    Jag tror det blir en sån till Liam hursom, skönt med något som sitter bra över öronen och så, vanliga mössor hamnar alltid över öronen på honom.
  • ängeln83

Hej hopp förresten

Pausar i min rensning, Liam och Mejas rum är klara, nu återstår alla köksskåp, men heeeerregud vad mycket skit man samlar på sej, varför har jag te.x kvar alla Liams gamla nappflaskor som köptes typ 07? *släng släng släng*

Fick hem klänningen från Babyshop igår, nu vart den ju hel, men både fel modell och färg

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17