Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2010-10-29 11:27:21 följande:
    Jag röstar absoluut på bubbelgum Berrie är lite mer skrikig i färgen, bubbelgum är ju som rosa NS hooden typ. UNDERBAR med andra ord Milla är 80 cm och har 86 i sin Molo, provade den igår igen och den är låång i benen och lagom i ärmarna Kommer mest troligt att passa hela vintern. Så 80 skulle jag ta tagit till Mejapeja!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se

Åh, då får det absolut bli bubbelgum, kändes som jag var mest inne på den men det är lite svårt när man inte sett färgerna irl
    Och då räcker nog 80 absolut. Hade för mej att jag köpt vinteroverall till Meja, var typ helt bombis men nu kan jag inte hitta nån
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-10-29 11:43:36 följande:
    Tror absolut att du gillar bubbelgum mer. Du är nog lite mer råååsa än skrikig Haha ojdå! Ja jag har bara för mig att du sökte en till Liam tidigare och att Meja skulle ha någon annan eftersom hon var så liten. Men tiden går fort och nu är hon ingen bebis längre och behöver också en snygg overall
    Ha ha, ja jag tror det också, brukar ju inte gilla dom där skrik färgerna, gillar ju färg men inte skrikig
    Ja jag har ju för mej det också, hum...men alltså jag är hundra på att jag köp en, med vart sjutton är den? Velade ju lite fram och tillbaka hur pass dyr overall jag skulle köpa till henne, är fortfarande lite osäker på om jag ska köpa en så pass dyr overall, hon kommer nog mest sitta i vagnen i vinter, och kanske traska runt lite men hon är ju inte alls ute på samma vis som typ Liam.
  • ängeln83
    Saraia skrev 2010-10-29 12:17:58 följande:
    vad ska man matcha småfolks kaninbody med?? den e ju sååå söt men hittar inga bra byxor till, den e ju lila o orange så oranga hade väl varit finast till men var finns det??
    Orange hade varit jätte fint till, typ Lindex gamla orange velour brallor, annars kanske lila velourisar?
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-11-01 15:19:31 följande:
    Åhhhhhhhh vad tror ni om denna mössa till molos bubbelgum overall?

www.sweetfunky.se/ProductPopup.aspx?filename=...
    Ååååh va fin, helt underbar, tror den passar kanon
    Jag är sugen på denna till Meja, behöver en mössa med knyt eftersom hon slänger av sej mössan precis hela tiden.
    http://www.sweetfunky.se/pub_images/original/413_5856.jpg
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-11-01 16:31:21 följande:
    Åhhhh den var ju också superfin!

Hoppas att de har bättre kvalite än förra året bara.
    Javisst var den, men åååh, det fanns ju en massa fina mössor ju *gulp*

Har kvaliten varit kass innan? Tror aldrig jag köpt nåt Lindberg innan.
  • ängeln83
    Helle skrev 2010-11-02 18:16:19 följande:
    Åhh, idag fick jag äntligen hem sonens Molo-overall, den som är i blå ton. Såå fin och den passade perfekt. JÄTTEGLAD

Men, vad ska man ha för mössa till den? Vad har ni andra som har den overallen? 
    Nu har vi iof den gröna overallen men jag har köpt Molos rainbow vantar/mössa, såå fint till, och det borde ju vara fint till den blå också
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-11-02 19:34:43 följande:
    Molos regnbågsmössa och vantar är SÅÅ fint till Alltså det är nästan galet!
    Ha ha, jag håller med, helt galet fint är det Vill ha vinter nuuuuuu, än så länge har vi bara provat det.
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-11-02 19:38:20 följande:
    Jaa, det är så mumsigt så jag skulle kunna äta upp den kombon alltså Men Milla såg lite väl pojkig ut haha så hon fick lila mössa och vantar till regnbågen istället Jaa, vi provade overallen igen häromdagen. Såå fin Vill ha massa snö NU!
    Jaaa, jag blir nästan förbannad, så fint är det
    Ha ha, ja o Liam såg lite halv muppig ut i mössan men det struntar jag i O prova overall är ju sådär poppis, men jag hoppas jag får på honom den till vintern.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17