Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-10-28 13:17:08 följande:
    ängeln83 skrev 2010-10-28 13:06:02 följande:
    Lite oledoledoff där, tycker nog båda är lika fina men jag hade nog valt den bredrandiga, kan ju blir lite rörigt intryck när det är så smala ränder.
    Ni verkar eniga i alla fall, bra!
    ja, ränderna kanske är de finaste. Det är ju faktiskt så att jag vill tycka att det är fins, men man vill ju även att andra ska tyck det är fint faktiskt

Jag tycker absolut dom ränderna. Vi har en smal randig tapet i gillestugan och den är faktiskt ganska så jobbig att titta på.

Alltid kul att höra andras åsikter också Och det finns ju verkligen såå mycket fina tapeter så det är super svårt att välja, jag är lite sugen på att byta tapeter i Mejas rum men det kan jag nog fet glömma

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-10-28 13:23:19 följande:
    Dom var underbara!!! Vilken tapet är det?! Vi ska snart göra vid Lias rum, guud så mkt fint det finns! Var helt inne på Midbecs rosa stars till henne, men vet i tusan om jag inte ändrat mig..
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com

Blev också sugen på den tapeten, sååå fin. Men vi tapetserade ju Mejas rum för bara några månader sen så det kan jag ju lägga ner på en gång

Vi hade också tänkt ha Midbecs stars till Meja men tänkte om, gillade inte riktigt den rosa färgen.
  • ängeln83

Åh *pust*
    Nu har jag suttit i 2 timmar och laddat upp en massa foton, denna gången försvann dom inte ialla fall
    Såg att Extra Film hade 50% på canvas tavlor så jag var ju tvungen att beställa.

• ängeln83
    Kristyr skrev 2010-10-28 14:22:41 följande:
    någon kod eller så? Hur länge gäller erbj?
    Kod: julcanvas
    Tror det gällde tills 7/11.
  • ängeln83
    Helle skrev 2010-10-28 14:30:58 följande:
    Måste hoppa in och säga hej och fråga om lite OT när ni ändå pratar bilder

Jag skulle vilja hitta fina ramar - vita där jag kan sätta in flera olika bilder på barnen och där det står text "ex Love" med bokstäver i ramen - bredvid bilderna så att säga. Någon som vet var jag kan leta? 
    Gekås
    Eller så har jag två st liggandes här.
    En det står LOVE, och så sätter man ett kort i varje bokstav och en med plats för 2 kort på höjden och så står det love emellan.
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-10-28 14:28:48 följande:
    ahh tack! Inte för att jag vet om vi ska ha nått sånt men iaf..
    He he
    Här kom det alldeles perfekt, hade precis tänkt beställa en med ett kort på Meja.
  • ängeln83
    Helle skrev 2010-10-28 15:45:17 följande:
    Tack för tips! Dit har jag dock inte planerat att åka, just nu i a f
    Ha ha, nää, men det finns säkert lite överallt.
    Annars får du köpa mina
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Fy så länge vi sov idag, fick världens chock när jag vaknade och tittade på klockan 9.30, jag somnade dessutom tidigt igår så det känns i huvudet att jag sovit alldeles för länge

Idag hoppas jag på lite Tradera paket.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17