Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-03-19 20:22:10 följande:
    Åh den är så fin!
    RååSa BuBBlan skrev 2011-03-19 20:17:45 följande:
    Jag sitter här och slö surfar lite  
    Tur det är nån mer som gör det. JAvisst ja! Det kanske man skulle ha igång lite.
    RååSa BuBBlan skrev 2011-03-19 20:19:30 följande:
    Idag har jag hoppat på ÖoB   shampoo och skräp för 1000.- fyller nu vårt städskåp Tungan ute Gud vilken astråkig hopping det va, men tonåringarna dricker shampoo eller nåt
    Usch det är tråkigt att handla sånt!
    Ja den är verkligen underbart fin!! Å nu är en min
    Helle skrev 2011-03-19 20:22:49 följande:
    Jag försöker bestämma vad jag ska skaffa för jacka till store sonen. ObestämdUsch ja, sån shopping är inte kul. Men nu har ni nog så det räcker ett tag
    Ja det lär räcka ett tag som tur är går sjuka mängder med sånt med tonårstöser hemma
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan

Å inget popcorn linne finns det väl heller? Obestämd Varför gör dom så lite i det printet för? *tråkisar*

Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2011-03-19 20:40:31 följande:
    Det skulle jag också vilja ha!
    Ja med rååååsa fina kanter Solig  Tycker Molos kellektion hittils är rätt fattig, saknar massa plagg i printen som finns Obestämd
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2011-03-19 20:44:56 följande:
    Åhhhhhhh vad fint!

Vet du var jag hittar legginsen? 
    annacill har dem bla
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2011-03-19 20:45:38 följande:
    Lite cirkus varning kanske
    Liiite granna kanske
    lillronya skrev 2011-03-19 20:45:59 följande:
    Varför?
    Drömmer
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan

Min bebis har sovit typ hela dan... Undrans jag hur min natt blir Drömmer Bara hon inte håller på att bli sjuk Obestämd

Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2011-03-20 15:27:38 följande:
    åh söta barn i bildis.

ängeln så go liten meja. eller liten o liten vad hon har växt!!

bubblan: fiina liten i klänningen så hi,la go. börjar bli mer o mer lik ida tycker jag!

smilla: fina svea, hon är så söt i ljusrosa tycker jag! passar henne perfekt. vad fin mössa. vad har nu lilla ego för bloggadress?
    Tack sötis Kyss Ja dom är väldans lika Bubblis o Lilla Spöket, ska bli kul att se hur lika dom är om nåt år
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan

Blööö.. Mitt Lilla Spöke är som förbytt, sur och tvär, vill inte sova bara tutta tutta tutta, strulat sen kl 01 i natt och NU somnade hon liksom Obestämd *mamma trött*

Hoppas på lite trevlig post idag som upp piggare   Borde nästan få ETT paket iallafall

Lillasyster är här <3
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17