Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-04-14 13:22:23 följande:
    Fy vad de är fula i den shopen!
    De struade ju massvis med leveransen till mig, skickade fel mm mm
    På en lapp när jag till slut fick rätt kläder stod det att jag att pga allt strul fick en kod som skulle ge 50% på valfri vara  och det var just den koden som tydigen alla kan använda, fy så fult gjort av dem
    men nä!! Förvånad Gud va fult gjort!!
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2011-04-14 13:31:59 följande:
    SmillaMilla skrev 2011-04-14 13:30:21 följande:
    Busbella: ok då struntar jag i att shoppa där. Sådant gillas inte.
    Ja, nu blev jag lite irriterad faktiskt! Undra om man ska maila och påpeka det lite fint
    Det hade jag gjort!!
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2011-04-14 13:33:47 följande:
    Exakt såhär står det på den handskrivna lappen som låg med i paketet

"Ursäkta misstaget. Här kommer din klänning. Som "plåster på såren" får du en rabattkod som ger dig 50% rabatt på valfri vara i webshopen"
    Låter ju verkligen som att dom gav dig det ENBART pga allt strul!!
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan

hej tjejer!

Måste fråga nån.. Saga har varit förkyld sen i Tisdags igår började en hemsk hosta med massa slem, idag på dagen har hon varit hängig och bara sovit, ätit sämre än vanligt och hostat nåt hemskt, kollade febern tidigare ikväll och då hade hon 38 nu bara 37,6, hostar mindre.. Kan hon ha fått RS? Nån vars barn haft det? *orolig*

Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan

Ringde 1177 och pratade med dom.. Det va ingen fara tyckte hon iallafall, skulle ringa igen inatt om det blev värre, tycker så synd om henne, såååå segt snor och slem i halsen, går nästan inta att få bort, aldrig sett nåt liknande, och maten kommer upp genom näsan på henne Hon har bara ätit hälften av det normala idag och sovit nästan hela dagen.. Hon är 3 månader om 2 dagar.

Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2011-04-15 22:07:53 följande:
    Brukar dom inte andas lite snabbt och flämtande med om det är "farligt"? Min kompis lille hade RS nu i vintras och han riktigt flämtade fram andetagen....

Hoppas hon blir bättre Bubblan, det är så obehagligt när dom är små och sjuka!
    Ja hua Hon har inte varit sig själv idag alls   Hon är alltid glad och jollrar massor, bara trött och hostig, rosslar och nyser.. Nä fy!! Måtte det ge med sig!! Bubblis som smittade henne, hon fick en hemsk förkylning förra veckan och hostar ännu, pappan i huset har samma sak, så enormt fökyld!!

Måste gå och lägga mig med henne nu, nätterna e inte roliga för henne
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2011-04-15 22:10:23 följande:
    Ja, om det är jobbigt med andningen så stånkar de ofta på utandningen, sen kan man kolla om barnet har indragningar under revbenen och mellan revbenen, brukar synas ganska tydligt
    det gör Saga.. Liksom "trycker" ut luften när hon andas ut..
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan

Måste såååva nu.. Håll tumsen att det inte blir värre för henne e ni söta!

Tack för att ni orkade svara en orolig Bubbelmamma Hjärta

Lillasyster är här <3
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17