• Saraia

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2010-06-22 21:16:08 följande:
    Varsågod.
    Trevligt, men hoppas du fick veta det lite  tidigare än mig
    oj när upptäckte du det??!
  • Saraia
    ChokladMoshin skrev 2010-06-22 21:49:36 följande:
    Fick veta igår......
    wow! chock??! själv har ju vetat det i typ4mån.... Stort grattis i alla fall!!
  • Saraia
    ChokladMoshin skrev 2010-06-22 22:52:22 följande:
    Underbar!! Vill ha den som overall till bebis.
    ååå ja!!!! tack för tipset! passar ju perfekt på november-bebbar!!!
  • Saraia
    ChokladMoshin skrev 2010-06-24 19:08:52 följande:
    JA, jag har ju mått ovanligt illa och varit sjukt trött, men trodde det var för min operation ju
    Ok, ja vi får ju kallelse automatiskt här. Och jag fick väl extra snabbt så dom kan se mer exakt när BF är.

Jag var ju sugen på en Emmaljunga Ozone innan men tyckte lillan var för stor för ny vagn, så nu blir det ju toppen ju
    emmaljunga ozone e jag oxå sugen på! hoppas d kommer ngra fina färger 2011,tänkte köpa den som sittvagn då vi har en brio kombi som jag tänkte ha i vinter m bra hjul om det är snö! Vill ha en lila vagn!!! Gjorde RUL för 2v sedan men här säger de inget om könet så 19 juli ska jag ta reda på det privat!
  • Saraia
    ChokladMoshin skrev 2010-06-24 19:21:27 följande:
    Jag sålde ju liggdelen till min vagn så jag har ingen, så jag måste köpa nytt
    Vill också ha lila vagn. Men det brukar sluta med att jag köper grå eller svart i all fall. Tycker det blir så mycket färger, med kläder, filtar, leksaker etc att vagnen mer ser ut som en julgran till slut
    När hade du Bf, glömt Skäms
    6 november - o du vet inte ännu??? fantastigt att du kunnat gå en halv grav utan att veta - för det är väl ert 4e barn eller?? men det är ju nu man kan njuta så söknt att slippa de första veckorna!!

Vill köpa rådjurs heldress men den passar ju inte t en kille..... får vänta o se vad det blir! Stor tjejerna måste nog få rådjurs tröja el klänning!!!
  • Saraia
    ChokladMoshin skrev 2010-06-24 19:35:54 följande:
    Fick preliminärt 19/11, men UL apparaten på Mvc är inte så exakt så vi får se om det blir tidigare eller senare på RUL nästa v.
    Jäpp, barn 4. Har nog inte märkt ngt för jag opererades den 20/4 och har kopplat ihop allt illamående och trötthet med min operation, sen när man skyddar sig så tror man ju att det inte kan bli bebis, HAHAHA vad lurad jag blev.
    Har faktiskt köpt en Bambi suit, får bli pyjamas om det blir en pojk
    häftigt alltså!!! har själv alltid velat ha 4 kids men tre räcker nog för mannen! vi får se!

ja  kan nog kanske bli en bambisuit här oxå även om det blir en pojk - den e ju sååå fin!
  • Saraia

Vilken stl ska man ha på fleeceoverall t bebis i november då??? stl 56 el 62?? hur e fleeceoveralerna i stl??

• Saraia
    h80 skrev 2010-06-24 20:51:33 följande:
    precis kommit hem från en shoppingtur med barnen o mormor. mormor ville såklart handla till de små så det blev rådjursklänning till den stora o rådjursbody till den lilla o så rösa/rosa katvig leggings till dom båda............såååå fint
    FINT! funderar på knapptröja rådjur t 6åringen o klännningen t 4åringen, men vet ej om kanske lilla oxå ska få en knapptröja, kanske anv den mer än klänningen...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17