• Saraia

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Saraia skrev 2010-07-11 22:53:00 följande:
    får nog bli en sån t kommande novemberbebis!
    stl 62 kanske blir bra - har tänkte ha en molo i stl 56
  • Saraia
    Busbellan skrev 2010-07-14 17:44:13 följande:
    Tror regnbågen är fin till leggingsen

Tröjan tycker jag ser ut mer som en tunika, helst skulle jag velat ha den i vanlig rak t-shirt modell
    höstens regnbåge?
  • Saraia

ot men köpte sååå fin lila kikkid lurvoverall+matchande mössa t bebben i magen!! så gosig o fin! å halva priset!

• Saraia

jag hoppas på en tjej rent shoppingmässigt!!! fast då lär det bli dyyyyyrt! vill ha ALLA babytjejkläder förutom det "stickade"!!!!! killkläderna e sååååååååååååååååååååååååååååå tråkigt!

• Saraia
    ChokladMoshin skrev 2010-07-14 22:40:32 följande:
    Jag hade skickat ut han.....hellre själv än med en pajas.
    Ja, men han försökt eju i alla fall stötta lite.
    Såg ett program från Usa igår där mamman hade med sig maken, mamman, pappan, svärmor och 2 barn på 5 & 7 år in på förlosningen
    usch! borde va barnförbjudet! de blir väl rädda när mamman bara skriker o har ont!!

Sugen på shopping!!!!! funderar på dollhouse tunikan t 4åringen - tror ni svart-rosa leggingsen passar eller de lila/lils starsleggingsen??
  • Saraia

LILJAN!!! Urfin shopping! Hur var tunikan dollhouse i stl? e den lång? vilken stl tog du t Maia??

• Saraia
    Busbellan skrev 2010-07-14 23:01:32 följande:
    Det här kan bli en sen kväll. Vi gjorde en chansning med Ella, hon somnade nämligen vid 17 och var omöjlig att få liv i igen. Nu vaknade hon tyvärr igen vid 22 och är överpigg så vi får väl se när hon somnar igen.
    Hon ligger i sängen och tittar på new moon med Nora
    mmm bra film
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17