• Saraia

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

hur e linnena m dubbelstorlekar i modell?? fortf smala?? har bara de i enkel storlekar o de är ju smala i modellen.

• Saraia
    Busbellan skrev 2010-07-03 21:27:08 följande:
    Ja, de är lika smala fortfarande
    synd då e de nog för tajta för min stora tjej, men smalis-lillan kan ha dem!
  • Saraia

ingen som haft kikkid body i stl 56 o velourbyxa i stl 56? el ska bodyn va i 62? de kan väl va små i stl eller?

• Saraia
    ängeln83 skrev 2010-07-05 19:46:46 följande:
    Men herregud så fina bambi är, fick muddisarna idag och jag äääälskar detta print så nu är klänning och tröja också beställd.
    O Liam blev super glad över linnet, perfekt till min bil toker, äntligen ett fint pojk print.
    mmm, fick själv idag hem klänning t 4åringen o tröja m resår ned till (nya tröjmodellen)till 6åringen m bambiprint - urfint!!!!!
  • Saraia
    precious76 skrev 2010-07-05 20:44:21 följande:
    Har två bodys i stl 80 & jämför jag med andra märken är dom som en 68-74. Har velouisar i stl 80 & dom tycker jag är normala i stl.
    tusen tack för infon!
  • Saraia
    MiniM3 skrev 2010-07-07 21:51:47 följande:
    Ingen som kan hjälpa mig?
    ja enhetsfrakten gäller väl oavsett hur lite el mkt man handlar
  • Saraia

nån som haft kik kids lurvoverall t bebis?  hur e d i stl o kvalitet jmf m mololurv??

• Saraia
    SmillaMilla skrev 2010-07-11 22:46:52 följande:
    ja jag har haft en brun. Den var helt underbar! Sååååå mjuk. Ganska liten i stl. Tycker att det var bättre kvalite än molos.
    låter bra!
  • Saraia
    Zvartaliljan skrev 2010-07-11 22:50:02 följande:
    jag har, funkar mycket tidigare än Molos då den är fin även uppvikt. Mycket smalare i modellen och MYCKET bättre dragkedja. Kvaliteten är mjukare, jättegosig.
    får nog bli en sån t kommande novemberbebis!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17