Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2010-04-13 19:38:40 följande:
    hej!!! Hur är det me er?? Läste att N va dålig....
    Hej!

Med mig är det bra och Noel mår också bättre nu tack. Han var inte fräsch i helgen direkt. Det verkar som om antibiotikan hjälper i alla fall.

Hur är det med er? Blir det salg för dig?
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2010-04-13 20:46:07 följande:
    Allt bra här Självklart blir det salg .Denna gång ska inget få stoppa mig  Hoppas bara jag får låna mammsens bil även denna gång
    Har du redan folk i bilen? Jag funderar ju på att köra härifrån om helgen passar (hoppas på Kristi Himmelfärd) men pallar nog inte att köra hela vägen själv.
  • Duntoffla

God morgon!

Frulle och sen en tur på stan. Först utförsäljning av vinterkläder och sen en runda på stan med Jompa för att spana in lite barnkläder. Hoppas på att hitta lite fina Småfolk och Molosar Känns som om det var evigheter sen jag shoppade barnkläder. Fast man får väl hålla i slantarna till salgen. Hoppas verkligen att det blir ett bra datum för då ska attackshoppas till Skorpan. {#lang_emotions_money_mouth}

Tjollabolla skrev 2010-04-17 07:59:10 följande:
    Godmorgon! Gaah har hittat den finaste finaste sommarsuiten till Lia!!! www.prinsesserogpirater.dk/shop/hummel-heldra... Helt underbar ju! Undrar hur ni har gjort med era Zillstar beställningar? Jag har inte fått nån bekräftelse på att allt fanns. Har ni fått det? Tror ni det räcker med att man betalar på Tisdag?
    Vilken söt!
  • Duntoffla

God eftermiddag!

Hur är det här då?

Jag har verkligen shoppingtoka på barnkläder. Jag och Jompa var i stan och förutom massa Nanook-kläder på rea så köpte jag bara ett par NS-brallor till N. Inget danskt alls! Börjar tappar stinget

Jag blir lite snål när en minibody kostar mellan 200-295 kr. Särskilt när jag vet att jag kommer shoppa på salgen om det blir ngn. Sen tycker jag att kläderna i Noels storlek är urtråkiga, så typiskt killiga och trista färger. Undrar om shoppandet kommer igång igen senare? Annars får jag väl läggas in på sjukan.

Har det förresten skapats ngn salgtråd än? Måste erkänna att jag har dålig koll på höstens kollektion och vad som kan förväntas på salgen.

• Duntoffla
    LJ2 skrev 2010-04-18 16:34:04 följande:
    haha.. jag reagerade inte ens när jag läste det.. sak samma
    Jag är ju en shoppingtoka på andra plan
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2010-04-18 16:47:23 följande:
    snål har jag varit länge allt bättre me er?
    Haha...Du sparar väl till salgen du med? Jag är fasen sugen på Gekås i samma veva om det funkar med datumen.

Ja tack nu är Noel som vanligt förutom att han ibland får hostattacker och ibland spyr upp lite slem. Han ska äta antibiotika ett par dagar till.
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2010-04-18 17:03:37 följande:
    då blir det du och jag har redan fått J att lova sponsra en sån tripp...*hehehe*
    Ah, så du ska också dit? Har jag frågat om du redan har full bil eller om du vill samåka? Vi kan ta min bil från Sthlm.
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2010-04-18 17:16:22 följande:
    du fråga sist om jag skulle iväg och hur och jag svarade ja , kanske tar egen bil tar egen bil Full bil?? finns inga fler   som är sååå galna norr om dalälven samåka låter toppen
    Sorry för mitt selektiva minne

Men då kanske vi kan göra samåka och ta med oss ett par till från Sthlm också. Jag kör gärna men inte hela vägen själv.
    stökmamma skrev 2010-04-18 17:18:30 följande:
    nån som kan hjälpa mig på fb ?? *VILL HA*
    Med vad? *hänger inte med*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17