Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Med mig är det bra och Noel mår också bättre nu tack. Han var inte fräsch i helgen direkt. Det verkar som om antibiotikan hjälper i alla fall.
Hur är det med er? Blir det salg för dig?
God morgon!
Frulle och sen en tur på stan. Först utförsäljning av vinterkläder och sen en runda på stan med Jompa för att spana in lite barnkläder. Hoppas på att hitta lite fina Småfolk och Molosar
Känns som om det var evigheter sen jag shoppade barnkläder. Fast man får väl hålla i slantarna till salgen. Hoppas verkligen att det blir ett bra datum för då ska attackshoppas till Skorpan. 
God eftermiddag!
Hur är det här då?
Jag har verkligen shoppingtoka på barnkläder. Jag och Jompa var i stan och förutom massa Nanook-kläder på rea så köpte jag bara ett par NS-brallor till N. Inget danskt alls! Börjar tappar stinget
Jag blir lite snål när en minibody kostar mellan 200-295 kr. Särskilt när jag vet att jag kommer shoppa på salgen om det blir ngn. Sen tycker jag att kläderna i Noels storlek är urtråkiga, så typiskt killiga och trista färger. Undrar om shoppandet kommer igång igen senare? Annars får jag väl läggas in på sjukan.
Har det förresten skapats ngn salgtråd än? Måste erkänna att jag har dålig koll på höstens kollektion och vad som kan förväntas på salgen.
Shoppingtoka= shoppingtorKa ![]()