Inlägg från: Duntoffla
|
-
-
Ja, fast egentligen borde jag satsat på ännu äldre vagn= större stålkorg. Men det kommer att funka. Nej, precis, han kommer nog inte åka så länge till. Denna kostade 600 kr och vi får nog ok för den om vi skulle sälja om något år.ängeln83 skrev 2010-05-23 20:43:39 följande:Ja jag tror bara jag betalade 50 kr st för dom. Ah, så då fick du din stålkorg nu då Lite onödigt att köpa splitt ny vagn till honom kanske, Liam åker aldrig vagn nu längre, bara ståbrädan. -
Ja, den funkar bra nu. Hade ju en City Cross förut men den var värdelös som sittvagn i början (då funkar Buggan ypperligt) då Noel liksom halkade ner.SmillaMilla skrev 2010-05-23 20:46:56 följande:Kul med fler scooter ägare. Jag är jätte nöjd med Sveas scooter (bytte också från bugga till scooter).
Nu blir det premiär för "svampkorgen Buggan" . Har ju aldrig använt liggdelen.Najs, ljus eller cerise?ängeln83 skrev 2010-05-23 20:47:24 följande:Det blev en råååååsa Emmaljunga Ozone -
*Film-dags här*
CU
-
God morgon!
Sitter här och väntar på att få pannkaksfrukost på Mors dag
Noel och Andreas är nere i köket och fixar.
Ute är det kalasväder i dag så det blir en utedag helt klart.
-
Liljan- jättefina inköp! Gud vad fin pippisuiten är!
Tur att jag lyckade knipa en likadan. Skulle du få för dig att sälja hjälmmössan har du en aspirant
Japp, det kommer lite senare.Buttelina skrev 2010-05-30 09:41:30 följande:biiiilder på inköpen tack
NU är tydligen pannkakorna färdiga
CU -
Butte- nu finns min shopping i BT
-
Tror jag hittade den på flicksidan. Både den och bodyn. De är i storlek 68 bägge två.Zvartaliljan skrev 2010-05-30 13:43:29 följande:Åh lyckades du hitta en du med? Vart hittade du din och vilken storlek? (jag hittade ju min i en pojk 74 låda ) Får se sen om jag behåller mössan eller kan tänka mig sälja den -
Ja tyvärr är det nog bara den storleken. Synd för den är himla fin!Zvartaliljan skrev 2010-05-30 16:54:37 följande:undrans om man kan hoppas på en större till hösten men då det är provkollektion så gjordes de väl bara i 68 -
Haha...du är inte klok!Smultronhjärta skrev 2010-05-30 20:53:24 följande:NU har jag parkerat i soffan Vilken vecka!!!