Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

LJ2 skrev 2010-05-13 20:59:56 följande:
    hade samma problem i helgen..!!! måste göra mig av med en del, men VILL inte liiite fick åka.. sånt som jag eeg vill ha, men e för smått.. o här hemma kommer inga nya trådbebisar komma, så varför spara dom då???
    Ge dem till mig
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-13 21:03:50 följande:
    Å Moooolo salg, älskade Molo salg  Gud så jag e avis på alla som får åka!!
    Jag får se om jag kommer iväg. Det beror på vilken helg och resesällskap
  • Duntoffla
    Theina skrev 2010-05-13 21:24:32 följande:
    Jag hade också velat åka till Molos salg.. men jag vill ha billiga prästkragar, NYC fjärilar och mer sånt som är nu.. så jag kanske ska vänta till nästa salg.. fast jag bor vid Helsingborg så det är ju nära.. 
    Har du så nära är det ju nästan skam att inte åka Du kanske kan hitta gamla godingar.
    lillronya skrev 2010-05-13 21:25:30 följande:
    Hej i tråden! Vad hittar ni på här ikväll? Väntar på salg?
    Hej hej!

Ja, ett mail imorgon vore trevligt.
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-05-15 09:13:52 följande:
    Godmorgon flickor. Här är det riktigt tråk väder idag, jag som tänkt att vi skulle åka och titta på veteran lastbils rally men det känns sådär lockande i ösregn. Sambon jobbar tills kl 18 ikväll, alla vänner/familj är upptagna, så hur sjutton fördriver man denna dagen?
    God morgon!

Vi hade trist väder igår men nu skiner solen från klarblå himmel. Snacka om väderomslag.

Ni får köra inomhuslekar varvat med ngn film idag. Här blir det ett par timmars jobb för sambon och sen måste han mecka med ena bilen. Kul Själv ska jag antingen tvätta bilen eller skrapa färg på balkongen. Ingen rast, ingen ro.

Först är det frulledags!
    {#lang_emotions_coffee}
  • Duntoffla

God kväll!

Känner mig rätt slut efter dagen. Tvätt av utemöbler, altan, ogräsrensning, tvätt och annat trädgårdsfix. Men vilket väder! :-O Har haft capribrallor och linne hela dagen och det har varit varmt och skönt. Premiär för shorts på Noel idag.

Nu väntar snart grillning och en slapp kväll. Tänk vad det vore gott med ett glas vin...

• Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-05-15 17:40:44 följande:
    Åååh vad din dag lät härlig Hoppas på sommarväder här också snart, iof är det 20 grader ute men kvavt som attans, får hoppas på lite regn inatt och en fin solig dag imorgon. Försökte mej på lite trädgårds arbete innan men Meja började tjura efter 5 minuter
    Ja, hur blev din dag? Slapp du regnet? Hoppas på en gladare bebis imorgon och fint väder.
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2010-05-15 18:01:46 följande:
    Mja, den tillhör väl typ tidernas tråkigaste dag Det slutade regna men som sagt, känner mej väldigt begränsad med Meja just nu, hon vill inte åka bil, inte åka vagn, vara själv går bra en liten stund sen vill hon sitta i knät, och när hon väl sover så är jag helt slut så då hamnar jag oftast vid datorn. Behöver jag säga att det ska bli SÅ skönt när sambon är ledig hela nästa vecka.
    Förstår dig. Inte så kul när de inte vill något annat än att sitta fastklistrade på en.
    CamillaJ skrev 2010-05-15 18:09:09 följande:
    åh härligt det låter... här är det inte mer än 10 grader och ha varit såhär hela tiden så trist vill ha vår nu .. sommar .. uscha!! Barnen får ju nästan gå med vinterkläder fortfarande.. usch!! Åh jag har verkligen kollat varenda shop och hitta ingenting att shoppa.. va tråkigt det är när man verkligen vill shoppa !!
    Det har dock inte varit så här varmt förrän idag. Verkar som om våren kom snabbare till Skåneland. Men nu är det snart semester och sen långledigt från jobbet.
    SmillaMilla skrev 2010-05-15 18:11:32 följande:
    God kväll! Här har vi också haft underbart väder. 25 grader o sol. Riktig ryssvärme. Skall bomba bt lite nu när barnen slappar, eller ja svea somnade på soffan så hon ligger nu i sin säng i sover
    Härligt! Just nu visar tempen i solvägg 36 grader. {#lang_emotions_sunny}
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2010-05-15 18:53:05 följande:
    Gahh vilket väder ni skriver om! Här i skåne har det regnat hela dagen o varit 12 grader. I tors o fredags vae det väl typ 14 grader och mulet. Så jäkla trist!
    Men jag tror ni har haft det bättre överlag. När vi hade drivis och snö hade ni barmark och vår.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17