• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-04-29 20:55:07 följande:
    jo tro det e massa buggar där ikväll=S.. finns ju tom en fl. tråd som startat kring det hahaha
    Vad betyder det??
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock

God morgon!

Provade lite shorts till Godis nu på morgonen. Trodde inte att han skulle kunna ha molobyxan i stl 68 men det han han. Jag är jubladeglad!! Han kan ha sina verktyg lite till!!  Måste försöka hitta verktygströja till honom igen, saknar den massor.

Tjolla: Vilken fin bild på barnen, så goa!!

• Flock
    solouniko skrev 2010-04-30 07:57:35 följande:
    OT men bara 1½ vecka tills vi får vårat HUUUUS! ÅH vad jag längtar, perfekt till sommaren
    Vad härligt, perfekt tid     Du är så duktig på inredning oxå så jag förstår att du längtar.
  • Flock
    lillronya skrev 2010-04-30 07:32:13 följande:
    Vi ska åka till Mjölby, av alla ställen. Pappa är därifrån. De har hyrt en stuga åt oss hela bunten över helgen. Ska bli mysigt! Vi var där förra valborg också.
    Vad mysigt! Hoppas nu ni får bra väder så ni kan vara ute mycket.. Hälsa alla!
  • Flock
    lillronya skrev 2010-04-30 08:16:01 följande:
    KAn han ha 68? De var för korta på mina småttar, tyckte jag... Hmm får kanske prova igen då. Bra om han kan ha verktygen lite till!
    Tror att Godis har längre överkropp än ben.. Det är väl därför det alltid blir snurrigt när vi pratar byxor
  • Flock

Kanske dax o gå och lägga köttet i marinad inför kvällen.. Hur kan tiden gå så fort när  man sätter sig en liten stund vid datorn??

• Flock
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-04-30 13:14:33 följande:
    Nu är det klart, jag KAN åka på salg om det är så att det blir av!!! Sambon var villig att åka med tom, men han såg det som minisemester på hotell...Stackarn...Han har ingen aning om vad som väntar.
    Härligt! Salg är underbart!
  • Flock
    hzl skrev 2010-05-05 08:44:21 följande:
    Hej i tråden! Kan jag få tips på "dop" present till min bästa väns son?! Tänkte kanske påslakan? Är det tråkigt? Hon önskade pippi-dreggellapp. Men jag vill ju såklart hitta på nått mer. Tacksam för hjälp
    Hej!

Jag köpte en sådan bok som barnet själv är huvudperson. Den present blev väldigt uppskattad!  sagolandet.jetshop.se/default.aspx
  • Flock
    lillronya skrev 2010-05-07 18:31:27 följande:
    Gokväll i tråden!! Sitter här med huvudet fullt av byggplaner. Min pappa och min man har idag talat om för mej att de ska bygga en tvättstuga till mej, om jag vill. Om jag vill? Har nu tvättmaskinen i badrummet och torkar sju personers tvätt på en torkställning i vardagsrummet. Så, ja....... JAG VILL! Grattis!
    Hej!

Vilken härlig överraskning!! Hoppar av glädje jag med!!! Vad roligt!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17