Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-04-09 09:53:26 följande:
    En stor maskin med tvätt igång, inkl min förlovningsring... precis när jag satt igång maskinen så ser jag att min ring är borta och jag vet att jag hade den på mej när jag gick ner i tvättstugan, gaaaaaaah.
    oj då! Hoppas den klarar det...kan du inte avbryta tvätten?
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-04-09 10:02:56 följande:
    Ja oj Jo jag har avbrutit tvätten men jag hittar inte den rackarns ringen Fast vi har pratat om att byta ringarna så det gör inte såå mkt
    men shit! sambon här skulle bli jättearg om jag gjorde så {#lang_emotions_sealed} så tur är väl att jag inte ens får på mig sen sablans ringen så den ligger i ett smyckeskrin
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2010-04-09 10:03:40 följande:
    Vad fin dop/kalasinbjudan blev!!
    Tack Gjorde en till söta Lia också Roligt o få pyssla lite ibland. Mateo har blivit jättesnäll nu och ligger o snackar med mobilen ovanför hans takvagga just nu...vet inte riktigt vad de pratar om men en hel del bubbel o babbel är det
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-04-09 10:25:06 följande:
    Ha ha, fast jag gjorde det ju inte med flit Min ring har varit alldeles för stor hela tiden så jag tappar den typ jämt, sambons är likadan så vi har pratat om att byta ut ringarna, vill så gärna ha en i borstat stål ist, kanske får bli i samband med ev. giftemål
    jag har motsatt problem då, den går knappt på fingertoppen längre Och jag VÄGRAR att göra den större...jag SKA gå ner i vikt!
  • Zvartaliljan
    nettan1016 skrev 2010-04-09 11:10:14 följande:
    Absolut, och det är ju därför jag inte heller tvekar på att göra om operationen för att få 100% syn. Tänk er själva, som exempel, från att behöva först fumla efter sina glasögon och sen hjälpa kräkande barn till att direkt kunna hjälpa. Man hinner rädda undan mycket på några sekunder kan jag säga.
    åhh jag är också sugen på operation. vad fick du betala?
    I Argentina kostar det inte mer än 5000kr så jag tror jag ska göra det där nästa gång vi åker.
    har -4,25 och sen astigmatism på -3,25, tror du det går att fixa nu? innan har de sagt att astigmatismen varit ett problem vid operation.
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-04-10 09:23:31 följande:
    hihi jo.. första gången ja köpte NS jeans var ju denna våren.. så hans harem e dem första han är ägare av å nu dessa då... e förälskad i dessa ejans=P.... nästan så man själv skulle vilja ha ett par haha....ser bekväma ut med juh =P... skulle vilja dra upp en runda till t mässan bara för å shoppa.. men nu får man styra sig hihi... nästa blir molo hoppas på att det e fler som vill med en övernattning å gå två rundor=), tänk gå ut å ta ngn drink efter molosalg (hmm alkoholfri i mitt fall haha) å sen börja dagen med molosalg igen ..ka ndet låta mer lockande =P
    hihi jag är på!! Måste alltid gå minst 2 dagar

Blir ingen mässa för mig, pallar inte köra hela vägen. Har inte hunnit varva ner efter förra helgen än.
  • Zvartaliljan

Goddag

Åhh jag är så nervös, sambon är o kör upp precis i denna sekund!!! Fatta vad härligt om han klarar det!! Inget mer körande flera timmar i sträck när vi ska hälsa på familjen!!

Håll tummarna nu!! Han gjorde teorin i morse o klarade den med 63 av 65 poäng {#lang_emotions_laughing}

• Zvartaliljan
    Stormis skrev 2010-04-12 13:55:32 följande:
    Håller tummarna!
    Han kommer bli SÅ besviken o ledsen om detta inte går vägen....

Har beställt en Iphone till honom nu iaf...antingen blir det en belöning eller tröst. Han fyller år snart med och vet hur länge han velat ha en så jag slog till nu Bara en molotröja mindre i månaden liksom...
  • Zvartaliljan
    Stormis skrev 2010-04-12 14:03:54 följande:
    Bästa presenten oavsett. Jag älskar min. Dock inte maken (alltså jag älskar maken, men han älskar inte min iPhone...), han tycker att den tar lite mkt tid . Förresten, har du sett att jag har några ESL-suitar på FB. De passar väl M i modellen? Å så har jag en dublett av helikoptrarna i stl 74. Ny med lapp. Nåt att bunkra ?
    Jo men tyvärr blir nog de suitsen lagom mitt i sommaren o då vill jag nog inte ha så mycket mer långärmat...har redan massor. 74 känns låååångt borta
    han har precis vuxit i hans sköldissuit i 50, nu sitter den perfekt
  • Zvartaliljan
    Tic1 skrev 2010-04-12 14:19:26 följande:
    Nu behöver jag hjälp!! Ska köpa Molo basketkängor med svarta med stjärnor på men blir inte klok på storleken! Har kollat på dem hos LLM och Matador men får olika mått på dom!Är det någon som har dom som vet vilka mått som stämmer. Hos LLM är stl 23 13.9cm och hos Matador 13.5cm. Stl 22 finns ej hos LLM men är hos M 12.5cm. har dessutom mailat för att be dem dubbelkolla måtten men de säger båda att de stämmer. Min tjej har 12cm långa fötter så om skorna är 13.9 blir de alldeles för stora men 12.5cm för litet!! Vi har årets ballerinasko med pärlplattor i stl 22 och dom är 13.2cm och alldeles lagom, men kan man jämför dessa skor?! Hjälp mej reda ut vilka storlekar som stämmer för nån av dem måste ha mätt fel!Kankse nån som har dem här i stl 22 eller 23??
    LLM är helt knäppa...sa att måtten stämde när jag beställde men de var HELT fel så de fick betala för mitt byte. Matador har haft rätt i de jag fått.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17