Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Stormis skrev 2010-04-15 09:19:11 följande:
All respekt för hur du väljer att göra, men betänk att i princip allt låter livsfarligt i FASS och att den troliga anledningen att det står "osannolikt" är att det inte har studerats i tillräcklig mängd; man är i princip säker, men FÅR inte skriva det. Vet måna som tagit de mest skumme läkemedel både vid grav och amning så se bara till att få prata med en vettig läkare så det känns bra, vilket det än blir. Kram.h80 skrev 2010-04-15 09:17:19 följande:
kolla med läkaren, men ska nog gå bra med amning, om man kolla sjukvårdsupplysningen så säger de också att det går bra att amma.åh där knöts en av knutarna i magen upp i alla fall...
Nu ska jag snart släpa mig till sjukhuset o låta dom tömma mig på lite blod så vi kan reda ut det här...o sen blir det en mindre trevlig undersökning när antibiotikadosen är slut

Tack tjejer för hjälpen! Ju fler som säger att jag lugnt kan ta tabletterna och amma, ju lugnare blir jag!

ja på salgen förra året var jag ju inte ens medveten om att där fanns en liten böna...(eller faktiskt var där ju två bönor just då) mådde bara illa som satan