Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko
    Stormis skrev 2010-07-08 21:02:45 följande:
    Sitter och spammar fb-sidan...
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥

Nähä Sugen på massa långärmade tröjor Men 92 känns en bit bort Obestämd

TACK Kristyr för fina paketet idag
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    H o p e skrev 2010-07-08 22:42:03 följande:
    Hej, behöver lite tips på bra webshoppar att handla dansk-kläder i. Vilka shoppar brukar ni handla från? och vilka är bäst, med stöst utbud osv?

Vill jättegärna åxå få tips på bloggar som handlar om barnkläder!
    Kan rekommendera busochrackartyg, luckylittleme och babyshop bland annat som har ganska stort utbud och snabb leverans. Annars finns det en länk i TS med alla shopparna

Sover ni ännu här? Alltså GUD så fin den är lila/grön katvig. VARFÖR har jag aldrig haft den tidigare? Så hiiimla fin Tack igen Kristyr Solig
  • solouniko
    Tjollabolla skrev 2010-07-09 08:29:23 följande:
    Godmorgon! Pju, varit vaken halva natten för det har kliat så förbannat i ögonen... Ungarna har såklart sovit som stockar.

Vad trevligt det är att någon satt in 2000 kr på mitt konto och märkt med "sommarpeng". Undrar vem denna välgöraren är? Pappa, Svärmor eller sambon gissar jag på Väldans trevligt iaf

Solouniko: Håller meeed, den är underbar! Köpte bodyn till Lia inför hösten och Milo har haft tröjan.

Funkybaby har föresten T3B2 på sin rea.
    Trevlig överraskning Och ja, sååå fina ränder
    Stormis skrev 2010-07-09 08:45:01 följande:
    Fel 00,01 startar den. Blandade ihop det.
    Är det inte imorgon kl 10?
  • solouniko
    Buttelina skrev 2010-07-09 12:03:37 följande:
    gahh vad beställde du på bägge ställena? jag sitter på händerna just nu 10% är eg inget haha
    Som tur är så lockade det mig inte alls, har alltid 10% på min lokalabutik så det kändes lite mesigt Med frakt blir det ju ingenting typ! TUR som sagt var för jag har shoppat alldeles alldeles för mkt senaste månaden! Men det är som att när man väl "kommer igång" så är det svårt att sluta
  • solouniko

ÅHH om jag hade varit gravid eller haft en bebis hade jag kunnat beställa huur mycket IdaT som helst Det var mina allra bästa bebiskläder när Milla var nyfödd, sitter som en smäck på de små små fisarna   Kanske man skulle köpa en liiiiten 50 omlottis ändå, just in case?

• solouniko
    Everlonn skrev 2010-07-09 23:35:38 följande:
    Sitttere och kikar i bt i brist på annat att göra i väntan på rean

Vinkar till Vickan! Kul att "se" dig i tråden

Och himlans söta barn i halterneck-klänningar

Alla barn i bt är så finaSolig Vilket jag säger allt för sällan!
    Fick du ihop en lista tillslut? Kan tänka mig att den var lååång
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17