Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Fiiin shopping Liljan Och underbara syskon, loovely med syskonmatchning 

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    ChokladMoshin skrev 2010-07-15 07:13:00 följande:
    >Usch, gillar inte att bli väckt 06.00, men lite morgonshopping hjälpte som plåster på såren

Här står Gröna Lund på schemat idag med de 2 stora barnen.
    Vad blev det för shopping?
  • solouniko
    h80 skrev 2010-07-16 12:43:51 följande:
    vad tror ni?
    jag kollade vart mitt idat-paket var o på gårdagens datum står det så här :
    15 jul kl 13:53 Avvikelse Eslöv, Mottagaren ej anträffbar vid leverans. Försändelsen aviseras jag var hemma vid den tiden, o jag har inte fått någon avi (varken på sms eller papper)
    kan det ha kommit fel???
    Jag kom alleles just hem och å hade jag en AVI i brevlådan. Det står typ "vi har sökt dig för leverans" osv också jag ska hämta ut paketet på själva stora poststationen och inte på mitt vanliga utlämningställe. Så du kan ju ringa och höra där kanske om du har nått ordernr? Ska alldeles strax fara och hämta mitt paket, bara barnet till vakna någon gång!
  • solouniko
    h80 skrev 2010-07-16 12:56:37 följande:
    det står att det är levererat till stora posten igår, undra om det räcker med ordernr o legitimation
    Buttelina skrev 2010-07-16 12:54:05 följande:
    pappersavin kan dröja tills imorgon.. avvakta tills imorgon skulle jag nog  säga.. eller ja måndag blir det ju..

eller gå till dit ombud och ta med dig sändningsnr och se om det ligger där
    till måndag kan jag inte vänta Drömmer
    Ja hoppas det! Mitt har också gått i retur till stora posten, konstigt system.. De flesta jobbar ju ändå dagtid och många poststationer ligger ju utanför "centrum", iallafall här. Nåja hoppas det löser sig iaf! Kanske man skulle ta och väcka barnet Drömmer
  • solouniko

Busbellan - Fiiin 3-åring Grattis till söta Ella! Du, vilken storlek har du på klänningen? Verkar som att de är små i storlek? 1-2 år borde väl vara bra på Milla hoppas jag, men det står på vissa ställen att man ska gå upp en storlek. 2-3 år känns ju stoort på en 16-månaders

• solouniko

Äsch, nu tog jag 2-3 år iallafall då jag hittade en på halva priset Står ju överallt att man ska gå upp en storlek, annars får hon väl ha den nästa sommar

• solouniko

Nu har jag bilbombat rejält Sååå fin outfit Milla har idag, jag är kär

Damien och Adrian skrev 2010-07-18 07:03:55 följande:
    God morgon i tråden!

Kikar in och smygläser - bara för andra gången sedan februari, jösses vad tiden går fort! Jag köpte ju hus och har sedan dess renoverat, renoverat och....man hinner inget annat än det och barnen. Skulle ju visa bilder men de är ju hopplöst gamla nu, de jag har på den här datorn, får uppdatera och visa igen, jag börjar väl ha liiiiite mer tid nu - jag har semester och målar hus. Regnar det så....

Hinner inte ens köpa kläder, ve o fasa. Har inte haft tid att sälja på T heller, får väl försöka i aug.

Moloköp:
    Köpt tröja med björnar och flygplan till Damien med randig ärm, tyckte den var kanon. Även köpt en tröja till honom med bilar, den gula. Adrian fick en speedwaybody på T, mest för att priset var ok.
    Planerar björnar och den med vanliga flygplan till Adrian, men inte så mycket mer. Några snygga tröjor till Damien finns, mycket var fint, det kanske blir presenter sen, de är ju så dyra. Overaller ska jag väl ha sen med...

Dax byta presbild med ser jag, Adrian har ju växt lite. Han är 9 mån nu.

ha det gott tjejer!
    HEJ! Tänkte för någon dag sen att det var länge sen man såg dig här, inte för att jag heller är här så ofta men änå Vilken storkille han blivit Adrian, tiden går så fort! Spännande med hus, ni köpte väl strax innan oss har jag för mig? Vi väntar hem vårat nya kök om någon vecka, spääännande! Fiian barn på bilden!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17