-
Jag har mössan, den är suuuuperfin! Fin cerice färg, den är nog lättmatchad!etindris skrev 2010-06-02 09:01:26 följande:Förresten någon som vet hur raspberry velourbyxorna är i färg. Är de röda eller mer cerisa. Är sugen men vet inte om de blir svårmatchade bara -
Har hittat vilket tyg jag vill ha som dyna till vagnen... Lia satt i den idag, så fin i sin flowerfield body... Fattar ni hur jäkla snyggt det printet skulle vara på en dyna?!?! Å på andra sidan girly regnbågen... Snacka om dyyyr dyna, många tröjor att slakta
Så det lär inte hända, men man kan ju få drömma 
-
Jaa filten passar urbra i vagnen! När, jag tror minsann vi ska ha en dyna med marimekko tyg. Frågan är bara vilken färg? Lila eller rosa/gul/röd??ängeln83 skrev 2010-06-02 12:22:34 följande:Låter super fint
Du kan ju börja med att slakta regnbågs filten
Filten passar ju såå bra i vagnen.
Jag testade med gardin tyget innan och det blir nog super fint. -
en på varje sida kanske?ängeln83 skrev 2010-06-02 13:01:00 följande:Hum...det är nog vilket som, båda blir nog fina, men jag röstar lite extra på rosa/gul/röd
Nej, men går inte deras lila ganska mkt åt det blåa hållet? Eller det finns 2 olika?
-
Ingen aning hur dom byxorna är. Mössan är GIGANTISK iaf. Köpte 0-3 månader när Lia föddes och hon kan väl ha den när hon är ett kanske om jag har tur!etindris skrev 2010-06-02 12:56:37 följande:Tjollabolla: Tack då får de bli ett par såna också. Är de små eller stora i storleken Katvigs velourbyxor? -
Godmorgon!
Vad tusan händer med FL? Var knappt inne igår, nu ser allt jättekonstigt ut här.
Åhh TACK Moa för fina fina kycklingbodyn! Lia har den på sig idag, sååå jäkla fiiiiiin!!! Milo valde den, han tycker den är jättefin
Ängeln: Vi har plastisock. Absolut bästa solhattarna tycker jag! Fast Milo vill knappt ha dom, han vill bara ha kefs...
-
Men du, så gör vår jävla box med!! Å alltid på desperate!!! Eller på femman...Stormis skrev 2010-06-03 21:25:20 följande:OT...
F-n!!! Spelade in desperate Housewives i tisdags och som vanligt fixar boxen så att sista minuten inte kommer med!!!!! Det sista jag såg var att Susan gled i väg i sin bil och en annan passerade. Vad sas efter det????????????? Så tacksam för en liten resumé ♥
Bilen som kom var han som skulle hyra deras hus, gamle käre Paul Young...
Underbara sommarbilder i BT alla! Så ljuvliga fina barn allihop. Å den söta lilla dunbollen med såklart
-
Japp det är dom! 79 spänn tror jagstökmamma skrev 2010-06-03 21:51:59 följande:Go kväller!
Nu har vi oxå kalasat klart för dagen
(barnkalas på sön igen)
VIlka härliga bilder i bildis
tjolla,är cubushortsen köpta i år?? *me like
*
Undrar såå hur det går för Bubblan... -
Näe,men dom började väl på 92 så en bit upp iaf.... Milo har 104 i sina.stökmamma skrev 2010-06-03 22:04:51 följande:du har ingen aning om hur högt i strl dom gick? dom kanske har hemsida förresten? -
Godmorgon!
Åhh jag är så stolt över vår Milo idag! Han har sovit första natten utan blöja och det gick super
Å dessutom, så bajsade han på toaletten igår, han har hittills bara velat bajsa i blöja, trots att han inte haft blöja sen han var 2 år och 8 månader. Å igår släppte det! Han blev sååå lycklig. Idag ska vi åka in till leksaksaffären
Jag har en äldre klänning från Molo, butterfly, den är i storlek 62 och sitter jättebra på Lia. Så dom måste haft rena storlekar innan... Lia är ju iofs 64 cm o väger 6,7 kg... Har köpt en molo klänning i 62/68 men inte testat den än...