Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lia har 62 i sommarsuiten i bt. Hon blr 4 ån den 12 juni o är minst 64 cm lång o väger nog runt 7 kg nu. Jag tycker den är stor i storlek, hon lär kunna ha denna hela sommaren...

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-06-04 22:08:33 följande:
    Tycker absolut ni ska köpa den, o såklart en råååååååsa
    Lätt den bästa vagnen vi haft, och då är nog detta den...13:e vagnen tror jag.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
    Å jag hoppar in och instämmer. ÄÄÄLSKAR min nya fina roooosa vagn! Lia är knappt 4 månader och sitter som en prinsessa i den redan...
  • Tjollabolla

Hej flickor!

Idag går alla mina tankar till AnnaMaria och familjen. Det är så hemskt och sorgligt...

Är det nån som vet om Hummels fina turkosa soldress finns nånstans? Finns bara i 98 på LLM. Behöver 104 minst. Måste ha en soldress NU. Milo har fått plitor över hela kroppen som kliar, är det soleksem?? Han ser hemsk ut på ryggen och i ansiktet, men han har inte bränt sig. Jag funderar på om det är solkrämen..

• Tjollabolla
    Lisabecka skrev 2010-06-05 10:17:09 följande:
    Hej hoppar in lite snabbt i tråden, då jag var hos läkaren med precis dom besvären på båda mina flickor igår. Läkaren trodde att det var en allergisk reaktion på solkrämen. Jag hade använt apotekets aco för barn.... . Läkaren skrev ut Tavegyl. De är mycket bättre idag. Tycker absolut att du skall uppsöka läkare så attdu  kan få något utskrivet till honom. Var på apoteket där de istället rekommenderade Eucerin solkräm för barn. Den har vi också använt förrut utan problem. Men man tror ju inte att barnen skall reagera på apotekets egna solkräm .... Hoppas ni får hjälp och att prickarna försvinner.
    Tack! Har faktiskt funderat på tavegyl, det har vi ju hemma. Ska ringa läkaren på måndg om det inte blir bättre.
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2010-06-06 11:28:09 följande:
    Ingen aning tyvärr, men jag har för mej jag kikade på den nånstans, men vart? *hum* Du kan inte tänka dej en Mala då?,  finns ju en del på rea.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
    hmm jo... vi har ju en som han haft 2 somrar, den passar preciiiis i år, men han tycker det gör lite ont i snoppen Skulle vilja testa nån annan o hummels är ju sååå fin...Funderar på att beställa frå dk..
  • Tjollabolla

Hej i tråden!

Liljan, vilken storlek har Maia på sin småfolk badsuit?

Jag velar så vilken Milo ska ha.. Vill ha Hummels, men hittar ingenstans i 104. 98an var kortare än vår Mala i storlek 2 år! Så den går bort...
    Så, ska han ha småfolks eller nån annan från Mala? Jag är rädd att småfolks ser lite konstig ut.. Som pyjamas eller nåt. Vad tycker ni? Hjälp en velpotta idag!

• Tjollabolla
    lillronya skrev 2010-06-07 10:15:14 följande:
    Hej!
    Såg du mitt tips till dej igår?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
    Hmm nej?? Har jag missat nåt bra nu?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17