Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2010-09-10 08:41:58 följande:
    Kanske tur man har grabbar som inte bryr sig??

Här blir det en utflykt till Ystad idag med grabbarna - har lockat med leksaksbutik så kanske man kan få gå i någon annan butik med... *he he*
    Här har vi med varit gansk förskonade från sånt innan, ingen av de andra barnen bryr sig särskilt mycket. Nora är ju snart 11 men ber mig fortfarande ganska ofta hämta kläder till henne
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Ocikatten skrev 2010-09-10 08:44:18 följande:
    Och eftermiddagen är räddad - Henric hällde ut en hel spann med pärlor på golvet... Obestämd
    haha, då har du det lite värre än mig
    Här var det "bara" lådan med smålego som August tömde
  • Busbellan
    H I L L A skrev 2010-09-10 09:07:55 följande:
    God morgon !!!

Har ett STORT problem! Alla Hildas Molo leggings är förstora i midjan Hur gör ni andra med smalfisar och molo leggings ???
    Sy in midjan på nåt vis Obestämd
    Har med samma problem. 92/98 funkade i midjan helt ok efter tvätt, men de är ju för korta på längden nu.
    Vi har hittills kört med att vika dem nåt varv i midjan, inte jättesnyggt, men funkar ju. Man får se till att ha nån längre överdel över
    Sy tänker jag inte ge mig på, är ingen hejare på det precis
  • Busbellan
    CeciliaBa skrev 2010-09-10 09:08:41 följande:
    Hej! Ny här! Tänkte köpa NS Haremsbyxor till min dotter som är 2 år och 7 mån. Har börjat köpa lite 104 i strl men de ser ju fantastiskt långa ut! Någon som har förslag på om jag ska köpa 98 eller 104. Hon är 93 cm lång...
    Ta absolut 92 tycker jag. Vi har 98 till dottern på 98 cm och de är väl tilltagna på henne
  • Busbellan

Mamma till Simon:

Massvis med fin shopping!

Undra om det var du som köpte regnbågsleggingsen av mig? Är det storlek 92/98?

• Busbellan
    Mamma till Simon skrev 2010-09-10 13:00:19 följande:
    japp
    aha, jag har ju ingen koll på vad alla heter på T ju
  • Busbellan
    1 och 1 är 3 skrev 2010-09-10 13:32:34 följande:
    Ingen aning men jag skulle väll gissa på svarta!
    Ja, visst ser de svarta ut? Bara de inte är bruna så är jag nöjd, men det känns inte som det skulle gå så bra ihop med en tröja så det är de nog inte
  • Busbellan
    stjärna4 skrev 2010-09-10 14:36:41 följande:
    Funderar på om gemstones väpnarluva passar till bubblegumoverallen!Någon som vet??
    Jag vet inte säkert, men kan tänka mig att det är underbar till
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17