• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-04-17 09:02:01 följande:
    Japp, den MÅSTE hon ha! Gud vad mkt fint Hummel. Milo måste ha den limegröna t-shirten, han är såå fin i den färgen. Gaah var du tvungen att visa det
    sorry
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Mawe123

Jag är sugen på den här jackan och kepsen till, någon som har och som vet hur storleken är?

William 000213, Lowe 070712
  • Mawe123
    mortillsju skrev 2010-04-17 09:10:50 följande:
    Vad fint!!! Finns detta att köpa nu? Och var?
    Om du menar kläderna på pojken så är det inga nyheter men finns endel kvar på barnlyan.

Jag tycker de är superfina, men tror att de är små i storleken, frågan är bara hur små!?
    William 000213, Lowe 070712
  • mortillsju
    Mawe123 skrev 2010-04-17 09:17:07 följande:
    Om du menar kläderna på pojken så är det inga nyheter men finns endel kvar på barnlyan. Jag tycker de är superfina, men tror att de är små i storleken, frågan är bara hur små!?
    Åh jag som hoppades de fanns lite här och var nu För de var verkligen jättefina! och skulle passat M perfekt!! Ska spana lite på barnklyan! Tack.
  • Zvartaliljan

Godmorgon

Fick en betalningspåminnelse idag, vinnarmailet kom i torsdags {#lang_emotions_undecided} står 3 dagar i auktionen o det har ju bara gått 2...tycker faktiskt det var lite otrevligt gjort. Hon undrar vart betalningen tagit vägen. Jag har inte hunnit betala helt enkelt! Trodde ju jag hade 3 dagar på mig! Jisses...

(kanske är någon här i tråden...ta åt dig på rätt sätt i så fall...)

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-17 08:33:50 följande:
    God morgon!Jag blir galen på min stora son. Han biter på alla tröjor. Uppe vid halsen på dem. VAD skall man göra? De blir ju så himla fula.
    August gjorde ju det ett tag, men har faktiskt nästan slutat med det.
    Vi penslade på "stopp-och-väx" på kanten längst upp på tröjan så var det inte så gott längre
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-04-17 08:14:13 följande:
    va extremt söööööööööööt=)hmmm har redan ätit frukost å allt e klart...vad ska man göra nu då =P... tro ja ska ner å titta på ny mob sen =P...min e ju lite wacko =S....har bestämt tvillingvag nu, brossan har en babytravel som vi kan få med hårdliftsinsats så vi tar den sen köper vi till ett babynest till buggan har ju 2 sulkysar så kan man ha dem när man vill komma fram lite lättare=)... blir billigare alternativ = mer till salg =P
    har beställt en sån, ska hämta den idag 5934:- för NY vagn med ligginsats är bra pris
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17