• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-04-16 23:06:09 följande:
    Ja jag tycker också de borde göra något nu, innan han får permanenta nackskador!! Jag lider varje gång jag ser honom anstränga sig så, fy lilla stackarn Stå på dig!! Tycker de borde fixa det nu, och operera om om det är så att det behövs när han blir äldre.
    jo =(.. ska säga t dem nästa gång.....så få vi se vad dem säger...

lilan de där stövlarna hur var dem i innemåttet?? stl 23? sen såg jag att busloppan hade lite Ida T socks i s 12-18mån som maxen vill ha ;).... försökte lägga dem i korgen men det funkade inte.. säkert min mac som knäppar sig..
    mamma till Maximilian född 081028
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-04-16 23:11:19 följande:
    jo =(.. ska säga t dem nästa gång.....så få vi se vad dem säger... lilan de där stövlarna hur var dem i innemåttet?? stl 23? sen såg jag att busloppan hade lite Ida T socks i s 12-18mån som maxen vill ha ;).... försökte lägga dem i korgen men det funkade inte.. säkert min mac som knäppar sig..
    nej hela butiken är whacco...mailen också. Maila hotmailen istället.
    Har inte hunnit mäta, ska försöka få lite jobbtid imorgon
  • Greksmurfen

oki=) donar imorn med det=)... ska sova nu.. blir ju en lång natt med maxen gissar jag =S... dags å ta in han till vår säng....å förbereda så man har allt redo vid sängen i natt=)..

natt natti

• Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-04-16 22:46:19 följande:
    Superhärliga bilder Butte, så fina barn ! (i så fina kläder)fint det var med hooden och molos regnisar, blir bara mer sugen på fler..
    tack älskar kombon med hoodisarna och molos regnbyxor {#lang_emotions_sunny}
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2010-04-17 07:59:10 följande:
    Godmorgon!Gaah har hittat den finaste finaste sommarsuiten till Lia!!!www.prinsesserogpirater.dk/shop/hummel-heldra...Helt underbar ju!Undrar hur ni har gjort med era Zillstar beställningar? Jag har inte fått nån bekräftelse på att allt fanns. Har ni fått det? Tror ni det räcker med att man betalar på Tisdag?
    Godmorgon!
    Å vad den var söt!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Ocikatten
    Godmorgon!Gaah har hittat den finaste finaste sommarsuiten till Lia!!!www.prinsesserogpirater.dk/shop/hummel-heldra...Helt underbar ju!Undrar hur ni har gjort med era Zillstar beställningar? Jag har inte fått nån bekräftelse på att allt fanns. Har ni fått det? Tror ni det räcker med att man betalar på Tisdag?
    Superfin!! Gillar lila!

Jag har betalt min Zillstar-beställning, hon sa ju inget i mailet när jag frågade om det gick bra att samfrakta så då antog jag att allt fanns... {#lang_emotions_undecided}
  • Greksmurfen
    Godmorgon! Gaah har hittat den finaste finaste sommarsuiten till Lia!!! www.prinsesserogpirater.dk/shop/hummel-heldra... Helt underbar ju! Undrar hur ni har gjort med era Zillstar beställningar? Jag har inte fått nån bekräftelse på att allt fanns. Har ni fått det? Tror ni det räcker med att man betalar på Tisdag?
    va extremt söööööööööööt=)

hmmm har redan ätit frukost å allt e klart...vad ska man göra nu då =P... tro ja ska ner å titta på ny mob sen =P...min e ju lite wacko =S....
    har bestämt tvillingvag nu, brossan har en babytravel som vi kan få med hårdliftsinsats så vi tar den sen köper vi till ett babynest till buggan har ju 2 sulkysar så kan man ha dem när man vill komma fram lite lättare=)... blir billigare alternativ = mer till salg =P
  • Duntoffla

God morgon!

Frulle och sen en tur på stan. Först utförsäljning av vinterkläder och sen en runda på stan med Jompa för att spana in lite barnkläder. Hoppas på att hitta lite fina Småfolk och Molosar Känns som om det var evigheter sen jag shoppade barnkläder. Fast man får väl hålla i slantarna till salgen. Hoppas verkligen att det blir ett bra datum för då ska attackshoppas till Skorpan. {#lang_emotions_money_mouth}

Godmorgon! Gaah har hittat den finaste finaste sommarsuiten till Lia!!! www.prinsesserogpirater.dk/shop/hummel-heldra... Helt underbar ju! Undrar hur ni har gjort med era Zillstar beställningar? Jag har inte fått nån bekräftelse på att allt fanns. Har ni fått det? Tror ni det räcker med att man betalar på Tisdag?
    Vilken söt!
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • Buttelina
    hummel har sååå mycket fint i år!
    synd att vi inte kunde ses igår hittade du nått på lindex?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17