Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

jannah skrev 2010-12-22 16:07:15 följande:

Nu kommer jag med en fråga om Småfolks storlekar igen... Dom långärmade klänningarna i senaste kollektionen, hur är dom i storleken? Dottern är runt 92-93 cm. lång och väger ca. 14 kilo (drygt 2½ år). Beställde precis en i 92-98... Hon har 92-98 i tröjorna nu, och dom sitter bra med liiite växtmån. 98-104 hade nog blivit rätt stort, va?

vilken klänning menar du? det är olika beroende på modell och vilken klänning det är
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-22 16:05:22 följande:
    Oh my god! Fick hem London tröjan idag, el tunika är det väl. Rayna heter modellen! Är hopplöst kär!! Så nu måste jag ha en i stl 98 att llägga i växalådan Glad Stl 92 är det på den jag fick hem och den tror jag funkar nästan redan nu, möjligvis lite lite stor men de struntar jag i.
    Sen har jag ett till måste, det är lila/gul randig eller andra randiga från katvig, klänningar. I såna där pösmodeller (den råsa med gitarrer och blommor? är en sådan som jag menar). Lillan har på sig sin eggplant randiga idag som finaste smultronet ordnade åt mig på salgen och den äår ju ljuvlig ju! Nån som vet var jag kan hitta dessa juveler till rea Tungan ute
    dom tröjorna är uuunderbara!! sitter som en smäck!
  • Buttelina
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-22 16:19:47 följande:
    www.smatting.se/klanningar/katvig-klanning-pu...

Denna klänning bland annat, vet inte om det finns i flera färger??

Jag behöver dock stl 86
    hmm finns bara från 92. då måste du hitta ett ställe som har dom i babystrl.. finns det? kan inte bara varit en salg strl?
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2010-12-22 16:22:43 följande:
    hmm finns bara från 92. då måste du hitta ett ställe som har dom i babystrl.. finns det? kan inte bara varit en salg strl?
    finns i dom tre färgerna och tillverkades från strl 68..
  • Buttelina
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-12-22 17:00:20 följande:
    Butte: Ninerna hittade hit idag, massor av tack!!!!!!!!!
    åh vad bra!! hoppas att du känner dig nöjd. alltid lika svårt
  • Buttelina
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-22 16:38:14 följande:
    Har hittat den råsa och den gul/lila i rätt storlekar, dock inte på rea och det vill man ju ha så här års :)
    hålla tummarna till mellan dagarna då
  • Buttelina
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-22 18:00:32 följande:
    Åh javisst ja, det är ju reor som börjar nu snart ocksåGlad Är ju så ivrig av mig och jättedålig på att vänta dock...... men tänk om tänk om det gick o få tag i dem på 50 %, snacka om lycka och snacka om orealistiskt Flört
    hehe jaa TÄNK om
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-12-22 19:08:46 följande:
    Himmel! Här satt jag innan och var sååå shoppingsugen. Började vika in lite tvätt och det slutade med att jag räknade lite i garderoben... Tyst Det var ju dumt gjort! 26 klänningar, 34 bodysuits. Hallå! Å allt detta är i 74 som hon väl växt ur om 1-2 månader Å samtidigt kommer sambon in med posten som innehöll... En klänning Tur han inte vet antalet i garderoben
    oj shit haha du får börja köpa strl 80
  • Buttelina

jag ligger i lä gällande klänningar räknar ni alla ot klänningar med eller bara molo/katvig småfolk osv?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17