Vi som shoppar danska barnkläder del 17
såg du förresten att jag svarade dig angående tåglinnet

Läskigt! Vilken tur de hade!
För ngn vecka sedan tände vi adventsljusen, tre stycken, en kväll när vi kollade på tv. Vi gick och lade oss och efter en stund går sambon ner för att hämta snus, tur att han snusar, då hade vi glömt ljusen.
Tänk om han inte gått ner? Hade lite svårt att somna den kvällen, mycke ttankar.
fastän jag vet att det är avstängt.
God morgon!
Åh, blir alldeles kall när jag läser om Stormis. Vi förlorade en vän nu den 12 dec som brann inne. Pappa till 3 barn och nyss fyllt 40. Min fd make hade umgåtts med honom på kvällen och på morgonen svarade han inte i telefonen..de åker ner och får då se att huset är utbrännt. Som tur var så var inte övriga familjen där (det var deras fritidshus). Det är tråkigt med all sot men hellre det..
Min tvåa glömde oxå ett ljus-hon gick ut och lekte. Maken kom in och såg då ljus, duk etc stå i lågans sky..han lyckades släcka..de bor i ett gammalt trähus så det kunde gått fort..usch..
Var rädda om er!
En shopping gråga; jag har försökt sammanställa en lista på min blogg över alla shopar som säljer MOLO..skulle ni kunna kolla och om det saknas någon maila mig?
Ha en bra dag!