Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-12-29 12:50:31 följande:
    längst ner i vänstra hörnet eller om de har skickat det som privat så får du klicka dig in på privat och sök i högra hörnet nedtill
    men vad fanken det står att det sms aviserats till mig och jag har inte ens skrivit i telefonnr till barnlyan i min info Obestämd hur gör man nu?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2010-12-29 12:58:21 följande:
    men vad fanken det står att det sms aviserats till mig och jag har inte ens skrivit i telefonnr till barnlyan i min info Obestämd hur gör man nu?
    det löste sig skickade dit sambon och så löste det sig <3 mitt paket har legat där sen den 23e Obestämd. jaja nu får jag snart pakeeeeeet

tack för hjälpen tjejer <3
  • Buttelina
    Mamma till Simon skrev 2010-12-29 13:08:48 följande:
    ja men min Ludvig är ju lika stor med sina 106cm och 19kg
    lila stor som alex
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-12-29 12:57:16 följande:
    Nån som vet om Gemstones tröjan finns nånstans i 92?

Hej hopp förresten.
    Pustar ut lite medans Meja sover, herregud vilken vilding hon är, går fram som en ångvält här hemma
    den utan knapp? den såldes bara på llm tror jag

uuusch jag har beställt ett paket därifrån.. han ska upp i stan o köpa jeans... vet inte om jag ska skicka förbi gubben och hämta paketet när han ändå är i närheten.. det innebär ju att han ser vad det är och hur mycket jag beställt för Tyst
  • Buttelina
    Ocikatten skrev 2010-12-29 13:17:51 följande:
    Blir Alex oxå 4 år snart? Äh, då är ju Mackan helt normalstor!
    Mamma till Simon skrev 2010-12-29 13:08:48 följande:
    ja men min Ludvig är ju lika stor med sina 106cm och 19kg
    Alldeles lagom stor! Hjärta
    ja i april Drömmer klart dom är normalstora
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-12-29 13:18:29 följande:
    Jupp, den utan knapp, äh, skit också

Ha ha, risky risky, jag hade inte skickat dit min gubbe, men han är ju som han är Får gömma det mesta jag köper till barnen nu för tiden
    hehe han hämtade nyss ut barnlyan paketet och tappade hakan när han såg att det var ÄNNU en vinterjacka
    hmm vågar nog inte skicka han till llm Drömmer
  • Buttelina
    Ocikatten skrev 2010-12-29 14:00:41 följande:
    Njae, man kan börja tvivla när man fått många kommentarer om hur STORA barn man har... Obestämd
    jaa det är samma här.. eller så tycker dom att bella är liten.. isabel är "normalstor" och lillebror åt det lite större hållet.. skitsamma tycker det är kul när lillebror lätt brottar ner 2 år äldre grabbar
  • Buttelina
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-29 14:10:07 följande:
    När fyller din son?

Min rackarunge fyller ju på självaste valborgsmässoafton. Kan tänka mig vad det kommer bli för fester sen när han är äldre.... Obestämd
    han fyller år den 18e   hehe kan tänka mig dom festerna
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2010-12-29 14:24:31 följande:
    Fick förresten hem en klänning med fickor på från Geggamoja från bästa Småvi igår.. Ni som ännu inte har provat dessa klänningar, jag säger bara köp köp köp! Gosig och såå fin på! Jag har idag beställt ytterligare tre stycken..
    Var det någon som sa: Less is more??? Drömmer
    du är för rolig jag är så knäpp när det gäller sånt.. jag gillar dom såå mycket men den hade inte använts... samma med pop.. har en superfin singoalla i cerise/vit men den bara hänger där. vet inte varför Obestämd
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-29 14:44:32 följande:
    Jag har sååååååå tråkigt...

Kan nån övertala den här bebisen om att det är heeelt oki att komma 10 dagar innan BF? Drömmer

Vill hoppa nåt men är pank, svin tråkigt!!
    in och rensa gaderoben och lägg sen ut på fb!!! så kan du shoppa lite fint till bebisen och suttiåringen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17