• MammaT

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-08-29 16:22:29 följande:
    Jag tycker nog de är ungefär lika stora, men jag vet att vissa har uppfattat denna höstens som små.
    Men jag jämförde en från förra hösten i 116 och e från detta året i 110 och de var nästen precis lika stora
    ojdå ja förra höstens var rätt så små min tjej på 77cm kan ha 92 då kanske jag borde ta större fast frågan är om man ska ha 92 eller 98 och är det någon skillnad mellan baby 92 och vanlig 92
  • MammaT
    solouniko skrev 2010-08-29 16:48:38 följande:
    Jag hade också tänkt ta 92 på höstens jackor, men när jag provade så tyckte jag 86 var alldeles lagom stor med den hel del att växa i. Så jag kommer nog inte ta 92.. Milla är också kring 78 tror jag
    ojdå men då är dom ju större än förra hösten för denna 92 hon har nu sitter perfekt
  • MammaT

så fina bilder i bt underbara köp och så snygga koftor ronya hon borde göra sådana för försäljning

• MammaT

idag kom finaste posten den gula lurven till mig och en bubbelgum vinterjacka till lillan så fint och knapptröjor, var hittade ni rånarluvan gemstone

• MammaT
    Preggi skrev 2010-09-11 19:06:18 följande:
    Linne och leggings fanns när jag var där..
    Everlonn skrev 2010-09-11 18:35:30 följande:
    Och regnbågsmössan/långa vantarna?
    Fanns inteInga gula lurvar alls.
    tack
  • MammaT
    SmillaMilla skrev 2010-09-23 17:16:42 följande:
    Hej!

Nu kommer jag med ot fråga. Men ni är ju fler som köper från ebay här. Vågar man köpa en kamera från amerikanska ebay`? Alltså med att betala med paypal.

Vill ha denna:

cgi.ebay.com/Canon-EOS-Rebel-T2i-550D-Kiss-X4...
    jag har köpt kamera på ebay och det fungerade bra och jag slapp betala tull med
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17