• MammaT

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

finns det inte linne i gemstone

• MammaT
    solouniko skrev 2010-09-24 13:31:39 följande:
    Hmm.. Sitter på jobbet och funderar på om man kan få bra sponsring om man döper sitt barn till Molo? Milla och Molo, haha!! Blir det en tjej får hon kanske heta IdaT
    ska du ha en liten
  • MammaT
    lillronya skrev 2010-09-24 16:17:16 följande:
    JAAAAAA
    får jag plats med er för denna gången ska jag meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed
  • MammaT
    Buttelina skrev 2010-09-24 17:43:32 följande:
    deras bil är full men eventuellt är där en plats i greksmufrens bil. var bor du?
    nära dom grannbyn
  • MammaT
    Buttelina skrev 2010-09-24 17:52:35 följande:
    jaha menar du molos salg? eller småfolks?
    jag menar molo tänkte precis fråga vilken ni menade för det lät ju lite tidigt med molo
  • MammaT
    Zvartaliljan skrev 2010-09-26 10:46:48 följande:
    Godmorgon. Nu har jag bombat bt rejält
    jätte fina bilder och så stor mateo har blivit
  • MammaT
    Greksmurfen skrev 2010-09-26 21:03:46 följande:
    gokväler=)....

usch blir sååååå less på folk ibland.. varför kan inte vissa bara hålla mun =(....
    maxens ögon som ni vet hänger ju ner(ögolocken) å det e ju medfött... det gör ju att han för ett trött uttseende..
    så var vi iväg på en grej där det var mkt folk.. å givetvis så var ngn tvungen å kommentera.
    - åhh va han ser trött ut ögonlocken hänger ner , det set ut som han ska somna när som.......

=( blir lika sårad varje gång ngn kommenterar det... vet att det inte vet om maxens åkomma,,, men då kan de lika gärna knipa igen munnen =(....
    1 år till sen så får han operar det nere i lund....
    va elaka människor är fast syns det verkligen så tydligt jag har visserligen bara sett honom på kort men det är inget jag har lagt märke till
  • MammaT
    Zvartaliljan skrev 2010-09-29 18:37:26 följande:
    Nu är F på väg till sjukhuset med Maia...hon har bajsat lite löst i trosorna flera gånger de senaste dagarna o säger att hon är hård o inte vågar gå på toaletten o har ont i magen. Minns inte sist hon bajsade...men var minst 5 dagar sen, för sen dess har jag hållt koll. Åh, jag som trodde hennes magproblem var över Är så trött på detta, så därför fick F åka...jag orkar inte med o åka in dit igen o se henne utsättas för allt det där...

Sorry för OT...ska lägga in bilder snart så jag håller mig mer till ämnet.
    oj va hemskt hoppas bara det är något tillfälligt och inte som det var förr
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17