Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Oj, vilka stora killar ni har
    Liam är iof ganska lång, 106 cm men han väger bara runt 15 kg, lite mindre nu skulle jag tippa på eftersom han bara petar i maten.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2010-12-29 13:21:11 följande:
    jag råkade gnälla lite när min man kom hem med ett ishockeyspel nån dag efter julafton, han tyckte att jag kunde knipa för det kostade inte på långa vägar lika mycket som allt som jag shoppar sa han
    Ha ha, känner igen det där Sambon tycker jag är helt störd när det gäller min barnvagns och kläd shopping, men han byter bilar lika ofta som han byter kallingar så han ska bara vara tyst O för nån dag sen kom han hem med en laptop till fast vi redan har 2 st, ja vi har ju alla olika intressen
  • ängeln83
    AnnaFreja skrev 2010-12-29 16:36:23 följande:
    Vilken storlek på katvig-mössa ska jag ta till min tjej på 9 månader tror ni? Hon har nog normalstort huvud.
    Jag har köpt storlek 2 till min dotter på 14 månader, vi har en 1:a här hemma och den sitter helt perfekt men eftersom den ska vara till våren så tog jag 2, så jag skulle tippa på att 1 räcker till din.
  • ängeln83

Hej hopp flickor.

Här sitter jag i ett alldeles tyst hus, sambon är iväg på kurs, Meja sover och Liam åker skridskor med sin morbror

Allt bra här inne?
    Kul med nya bloggar, jag har försökt blogga typ 10 ggr men det har inte gått nåt vidare. Kanske man skulle göra ett nytt försök? Tips på bra och enkel blogg?

• ängeln83
    Buttelina skrev 2011-01-03 12:43:42 följande:
    men din blogg är väl bra?
    Är den?
    Mja, jag har funderat lite och jag fortsätter nog på den Så adressen är den som står nedan, nu ska jag bara försöka bättra mej med uppdateringarna också
  • ängeln83
    lillronya skrev 2011-01-03 12:53:47 följande:
    Hej hej!
    Skönt med lugn och ro.

Din blogg är bra, tycker jag. Bara att ta tag  i bloggandet i den igen.
    Hejä
    Jaaaa, alldeles underbart, händer dock alldeles för sällan

Jupp det får bli så, sitter och trixar lite just nu, sen får det bättring på bloggandet
  • ängeln83
    lillronya skrev 2011-01-03 13:00:15 följande:
    Ja det borde vara lugnt oftare i hemmet. Håller med!
    Ganska lugnt här med nu.
    N leker med småttarna där uppe.
    Absolut Just nu önskar jag bara att barnen kunde hålla sams och leka tillsammans istället, känns som jag vaktar dom mest hela dagarna, men men, det blir nog bättre när Meja blir lite äldre
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-04 12:45:49 följande:

En del av er är ju riktiga vagnexperter.... Ingen nämnd ingen glömd... Drömmer

Vi har bara haft två vagnar... först en EL city cross i typ 8 mån och sen en scooter. Hade vi itne fått scootern till ett så himla bra pris så hade jag nog haft kvar min CC än...

OM jag nu ska köpa mej en mindre vagn... VAD ska jag då köpa. Jag vill fortf ha en stabil rejäl vagn ju... en paraplysulky ser så himla ranglig ut.... och obekväm att sova i...

En Emmaljunga Ozone helt klart Smidig men ändå rejäl.
  • ängeln83

Hej förresten

Här har det rensats garderober hela förmiddagen, och sen vart det ju dags att ta tag i bloggen igen

• ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-04 12:53:37 följande:
    ÄR den mindre än scooterna alltså!
    Mja, kanske inte men den känns absolut mindre, kanske för att den är smidigare att köra?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17