Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2011-01-04 21:03:56 följande:
    Kanske ska ta 74 så räcker dom in på hösten, mina värmeelement till barn har ju kortärmat året runt.
    Hon är 2 månader och 17 dagar och 57 lång och 4.650 tung. Liiiten tjej
    Om jag minns helt rätt så köpte jag några 68 och destu mer i 74.
    Och 74:orna kan hon fortfarande ha eftersom det är kort ärm och nu är hon ju snart 15 månader.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-01-04 21:41:38 följande:
    Den är väl från i höstas? Ta 92. Våra i 80 passar knappt Lia som är 72 lång! Har köpt 92 nu.
    What?
    Meja har 80 i sin och den passar fortfarande, hon är runt 76 cm.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-01-04 22:08:23 följande:
    Från i höstas? Alltså den PASSAR, men jag kan knappt vika över händerna längre, eller, det går egentligen inte fast jag gör det ändå Och den börjar dra i grenen. Nån månad till sen lär den inte funka mer. Det är den gula vi har.
    Jupp, hon har den lila från i höstas. Nu var det visserligen några veckor sen hon hade den men då var den inte ens på gränsen till för liten. Sålde den dock på T nu eftersom den säkert är för liten till våren, har köpt en 92:a hon ska ha då.
    Måste testa den imorgon innan jag skickar iväg den för skojs skull
  • ängeln83

Nu har Sigge också lagt upp Molosar, tyvärr ingenting som lockar här Som vanligt...fast jag hade hoppats på lite fint till Meja, flick kläderna brukar dom ju vara duktiga med.

• ängeln83
    Busbellan skrev 2011-01-04 22:30:22 följande:
    Var?? Jag ser inget nytt på sidan
    Inte? Tryck på Molo så kommer det  upp.
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Här tog vi sovmorgon som vanligt, hua så trötta vi har blivit hela bunten den senaste tiden
    O ännu mera snö har det kommit *suck*, vet inte riktigt hur jag ska lösa dagens skottning, är ensam med barnen och Meja är super rädd för skyffeln

Nu är dom första Molo nyheterna shoppade

• ängeln83

Muuuuuuuuuuums, åh vad det är underbart att sitta och dregla över alla nya Molosar, har en känsla av att colibri printet kommer bli en riktig favorit här hemma, vill ha klänning, t-shirt, linne och mössa till Meja O filten var ju to die for men vad sjutton ska jag göra med alla filtar, dom vi har används ju knappt.

• ängeln83
    Busbellan skrev 2011-01-05 12:49:41 följande:
    Ungefär samma som här då, skulle vilja ha allt i det printet
    hmm, hur ska detta gå, jag som lovat mig själv att bara ha ett plagg i varje print
    Och bondgårdlinnet var ju underbart med rosa kantband!
    Ha ha, ja jag brukar också köra med den, eller ja kanske max 2 plagg men nu blir det ju svårt
    Klänning, linne och mössa är iaf ett måste.
  • ängeln83

Ingen som vet om det kommer lakan i Colibri? Hade varit alldeles lovely ju och det känns mer ok att köpa en en filt som inte används.
    Hade gärna velat ha kanin lakan till Meja men jag tror det skär sej rätt rejält i hennes rååååsa rum
    Liam ska iaf få safari lakan.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17