Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2011-01-05 23:00:35 följande:
    Katvigs rosa/rosa eller rosa/vita

Idag var jag på 1-årskontroll med Mateo. 74,5cm och 10,2kg. Har bara växt 2cm och gått ner 600gram på två månader...så smalnat av lite. Men fortfarande betydligt större än storasyster som var 72cm och 7kg på 1-års, vilken skillnad alltså!
    Ah, rosa/rosa tror jag vi har här i möss garderoben nånstans Bra, då har jag några att välja mellan, den cerise NS var super fin till.

Ha ha, oj, ja  det var verkligen skillnad Ungefär lika lång som Meja på 1 års kontrollen, fast hon vägde typ bara 8,5
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Morning.

Snackas Molosar antar jag?
    Jag sitter här och försöker göra en lista på vad som ska inhandlas, herregud jag vill ju ha nästan allt ju

• ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2011-01-06 10:55:02 följande:
    ja jag med Tyst det blir såå dyrt bara
    Ja det är ju nackdelen med det hela
  • ängeln83
    jompa skrev 2011-01-06 11:34:16 följande:
    En helt ot fråga men vet nån var man kan hitta en kavaj till små pojkar (5år)? Vi ska på två bröllop i sommar och skulle vilja att han hade en snygg sån men inte så dyr. Trodde att HM kanske kunde ha men hittade ingen.
    Tunnare kavaj va?
    Hittar bara en hos Kappahl men den ser ganska tjock ut.
    http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_691600_F_2.jpg
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Fyyyy vilken dag, började må skit konstigt efter att vi ätit middag, fick feber jätte snabbt och frös så jag trodde jag skulle dö, låg i soffan och halv lipade hela eftermiddagen. Lagom roligt när sambon åkte iväg till Västerås och kommer inte hem förrens imorgon natt. Började ringa runt efter barnvakt men det fanns inga tillgängliga. Nu mår jag dock, peppar peppar lite bättre, ingen feber men jag känner mej fortfarande lite konstig, darrig och allmänt svag.

Meeeeen, vaaaaart har ni hittat den fina gröna Kik Kid klänningen?

• ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2011-01-06 21:01:08 följande:
    ja hur sjutton kunde du det! Har ju visat den typ ett dussin gånger ju
    UNDERBART fin till älgarna och girly rainbow och ja en massa fina leggings/byxor.
    Ha ha Ja jag har verkligen inte sett den innan Tycker ändå jag är ganska så aktiv här i tråden.

Mmmmh...skit bara att Meja är för liten för Molos leggings än.
  • ängeln83

Hej flickor.

Nu har jag äntligen pallrat mej ur soffan, fy sjutton alltså, har haft 38-40 graders feber hela dagen, kan inte minnas sist jag var såhär dålig. Väldigt illa tajming eftersom sambon åkte till Västerås igår och inte kommer hem förens inatt. Kände imorse att det här går inte, fanns inte en chans att jag orkade ta hand om barnen så min snälla pappa hämtade dom så att jag kunde vila.

• ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2011-01-07 21:41:22 följande:
    har för mej att jag läste nånstans att de var lika stora som höstens mössor och de var iaf små i storlek
    Ja det var just det jag tänkte på, Liam har 3-5 år i sina gamla Molo mössor, köpte ingen till honom i höstas men Meja har 3-5 år på katt mössan så det kanske är säkrast att ta 6-8 år till Liam då.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17