Tack för svaret..men visst är Alexander större än min Gustaf?Har för mig att A och Milo är de större av 07:orna
Får kanske knata iväg med Gustaf till danskbutiken och prova..tror nog på 110 i Molo till honom..
milo är längre än alexander, men alex är lite bredare alex är 105cm
Jaha, tack så mycket Smilla
Det är ditt fel att jag nu redan sitter med två overaller till nästa år.
hade ju redan köpt en, men så hittar man en Molo bubblegum på rea och efter att ha sett Svea i den så kunde jag inte låta bli
Den ser ju underbar ut!
Ja, den är det va
"problemet" med två overaller får jag väl lösa nästa vinter
Har ju en vinterjacka på väg hem också, men med tanke på att den är vit så lär den ju mest användas i bilen och på stan och sånt
ja vitt är ju sådär praktiskt
men två overaller behövs väl? bra att ha en i reserv ju
God morgon!
Vad roligt med fler bloggar-mina favoriter svällde
Har haft FL-bloggarna under annat bokmärke men har dem nu oxå i min blogg..Apropå män som läser..min man kallar min blogg för "looserbloggen"-fast han inte är så haj på svenska så läser han VARJE dag. Han avskyr offentlighet pga sin paranoia från sitt jobb men har erkännt vid svagt tillfälle att det är otroligt roligt att se vad jag skriver om..för mig är bloggen en dagbok och när man läser tillbaka så ser man att det som händer i vardagen är ganska mkt och blir roligt att läsa om några månader efteråt..
Här sitter jag i ett alldeles tyst hus, sambon är iväg på kurs, Meja sover och Liam åker skridskor med sin morbror
Allt bra här inne?
Kul med nya bloggar, jag har försökt blogga typ 10 ggr men det har inte gått nåt vidare. Kanske man skulle göra ett nytt försök? Tips på bra och enkel blogg?