Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Funderar på om det inte är läggdags nu, ska ju orka sitta på en 3-timmar föreläsning imorgon fm utan att somna

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-10-13 22:46:43 följande:
    Kanske vore bra att sova lite nu då ja.
    Fast det är trist.
    Ja det är trist
    Inte riktigt redo än ändå
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2010-10-14 10:06:57 följande:
    ett tips är annars mosad banan på ett lager och dulce de leche (argentinsk kolakräm) på det andra, sen kan man täcka med chokladsmörkräm. Och så ska det ju vara chokladbottnar då. Låter kanske komplicerat men det är så enkelt som det kan bli! Dulce de leche är så enkelt som att du bara behöver koka en burk kondenserad mjölk o så är det färdigt liksom Säg bara till om du vill ha instruktioner på allt. Jag gjorde den tårtan sist till sambons lillasyster och den blev mycket uppskattad, supergod Tungan ute
    Det där lät gott, den kolasåsen är ju underbart god (och enkel att göra)
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-10-14 17:51:05 följande:
    God kväll!

I går nappade jag på en lurv på veras hus. Någon mer?

Får man inte ett till bekräftelsemeil att den finns? Eller har de automatiskt lagerstatus?
    Vilken blev det?
    Själv lyckades jag hålla mig från att ens gå in på sidan *stolt*
    Vi har lurvar så det räcker, har insett att barnen inte behöver 5 var
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-10-14 18:27:13 följande:
    Det blev den turkosa med cerisa kantband. Sveas i stl 92 är för liten. Men min hjärna var inte riktigt med mig Köpte stl 110 Men blir väll kanske lagom till våren.
    blir säkert bra till våren
    Ella har ju 110 i sin nya med luva, men den är lite smalare i modellen än de me luva
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2010-10-14 18:16:23 följande:
    jag var också sådär duktig Gick inte ens in där, visste att det skulle vara kört då. Vi har en gigantisk hallgarderob (3-dörrars!) och en massa hängare utanför den men alla ytterkläder får ändå inte plats Skäms
    Nej, här är också trångt
    Måste möblera om lite tror jag. Alla barnens ytterkläder hänger i en garderob i en annan del av huset, men vill nog ha dem i hallen så kanske man slipper ha alla jackor hängandes på krokarna utan kan hänga dem i garderoben istället
  • Busbellan
    melizza skrev 2010-10-14 19:25:32 följande:
    Lillja: fina bilder i BT.......din lilla Mateo är sååå söt och ett litet charmtroll..........så fin han var i rådjursbodysuiten....en sådan hade Stella med som första moloplagg

Åh vilken liten plutt hon var, sötis Hjärta
  • Busbellan
    h80 skrev 2010-10-14 21:00:03 följande:
    fick hem gul/lila leggings till stora tjejen o gul/lila body till lilla. Är inte helt säker på att jag tycker om det o jag har ingen aning om vad jag ska ha till.......tips?!?
    Nåt med molos penséer till, jättefint
  • Busbellan
    h80 skrev 2010-10-14 21:17:46 följande:
    ja, det kan ju funka. Så dumt att jag precis har köpt leggings till stora o klänning till lilla i det......
    Du skulleköpt precis tvärtom ju
  • Busbellan
    h80 skrev 2010-10-14 21:30:03 följande:
    funkar de gul/lila med kík kids lila klänning?
    Ett ögonblick, kan springa och kolla
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17