Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej på er, vad händer här då?
    Vad duktiga ni är som traderar
    Jag orkade bara med att slänga upp tre stycken så jag inte går miste om de som är gratis

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-10-17 22:30:41 följande:

Var det sånt erbjudande idag igen?

Äh jag orkade inte ändå och vet inte om jag har nåt att sälja.

Ja, det gällde väl hela helgen om jag inte fattat helt fel
    Ja, ja, gratis eller inte, de skule ändå säljas
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2010-10-17 22:32:14 följande:
    nää dags att sova! ska upp halv 5 ju
    Usch det var tidigt. Skulle med gärna gå och lägga mig om bara August behagade somna, är llite sliten efter gårdagens utekväll
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-10-17 22:39:07 följande:
    Skönt att få iväg lite.
    Jag råkade shoppa istället.
    Ja, blev lite från små vi va?
    Nåt mer?
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-10-17 22:43:54 följande:
    JA det blev visst det.
    E vill bara ha skjorta nu och det setet där såg ju fint ut. Blev ett bra pris med.
    Nä inget mer, som tur är.
    Vad fick du ge för det?
    Som tur var så var det inget som riktigt funkade här idag av hennes auktioner, brukar gå lite pengar där ibland
  • Busbellan

Sitter här och är lite smått irriterad över skolans dåliga framförhållning
    Fick ett meddeande från en lärare i fredags vid 17-tiden att morgondagens tider är ändrade, vi börjar en timme tidigare samt att de lagt en föreläsning på em som inte var är innan.
    Betyder alltså att jag måste ringa dagis imorgon på morgonen och hoppas et är ok att Ella kommer en timme tidigare.
    Föreläsningen får jag hoppa över eftersom August bara har tid på fritids till 15 och hans tider går knappt att ändra eftersom en personals tider är satta efter hans tider

• Busbellan

Jag måste ju också svara!!

1. hmm finns ju några favoriter, men det måste nog vara småfolkssuiten med bruna kantband och rosa elefanter. Eller en lila suit med fåglar på från ESL

2. Första plaggen som inköptes samtidigt var från katvig en grön/grön tröja, en rosa/lila tröja och en röd/orange tröja. Måste varit typ -04 eller nåt sånt

3. Senaste köpet var en rosa/rosa velourklänning från katvig, köpt av butte på fb

4. Mina barn är väl inte överförtjusta i alla danska kläder, det som alltid funkar till alla är katvigränder

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-10-18 19:38:02 följande:
    Men åh kan det ha varit samtidigt som jag köpte den grön/gröna? Fanns även en mörkblå/ljusblå rand.
    Ja, det måste varit -04 i alla fall för barnen är 1 och 5 på denna bilden
    hade även en mörkblå/ljusblå t-shirt sommaren efter, men den kan ha varit från samma år men köpt på rea

• Busbellan
    Mamma till Simon skrev 2010-10-18 19:49:31 följande:
    Åh, vilket fint kort {#emotions_dlg.flower}
    Tack
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-10-18 19:56:44 följande:
    ha ha ja den där Hello Kitty figuren.... Svea har en t-shirt med den på. Gömmer den längst underst så att hon inte skall råka se den när JAG väljer kläder
    haha, du gör precis som mig
    Jag väljer visserligen sällan kläder, men kittytröjan Ella har brukar jag gömma bakom övriga tröjor så brukar hon inte hitta den
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17