Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Hej på er, vad händer här då?
Vad duktiga ni är som traderar
Jag orkade bara med att slänga upp tre stycken så jag inte går miste om de som är gratis
Hej på er, vad händer här då?
Vad duktiga ni är som traderar
Jag orkade bara med att slänga upp tre stycken så jag inte går miste om de som är gratis
Var det sånt erbjudande idag igen?
Äh jag orkade inte ändå och vet inte om jag har nåt att sälja. ![]()
Sitter här och är lite smått irriterad över skolans dåliga framförhållning
Fick ett meddeande från en lärare i fredags vid 17-tiden att morgondagens tider är ändrade, vi börjar en timme tidigare samt att de lagt en föreläsning på em som inte var är innan.
Betyder alltså att jag måste ringa dagis imorgon på morgonen och hoppas et är ok att Ella kommer en timme tidigare.
Föreläsningen får jag hoppa över eftersom August bara har tid på fritids till 15 och hans tider går knappt att ändra eftersom en personals tider är satta efter hans tider
Jag måste ju också svara!!
1. hmm finns ju några favoriter, men det måste nog vara småfolkssuiten med bruna kantband och rosa elefanter. Eller en lila suit med fåglar på från ESL
2. Första plaggen som inköptes samtidigt var från katvig en grön/grön tröja, en rosa/lila tröja och en röd/orange tröja. Måste varit typ -04 eller nåt sånt
3. Senaste köpet var en rosa/rosa velourklänning från katvig, köpt av butte på fb
4. Mina barn är väl inte överförtjusta i alla danska kläder, det som alltid funkar till alla är katvigränder