Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Pepper79 skrev 2011-05-27 21:27:33 följande:
    me too . packar tradera paket istället Kräks
    hoppas på att få packa några paket nästa vecka. Har avslut med det mesta på tisdag. Beställde nya mailingbags idag.
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2011-05-27 21:36:11 följande:

Hej hopp flickor.

Äntligen lugn och ro här hemma. Idag har det städats från morgon till kväll, roligt va?!
    Har haft lite T avslut och är överlag ganska så nöjd faktiskt, inga wow priser men helt ok.

kul att du är ganska nöjd med avslutet! Hoppas jag får bud på allt mitt så jag blir av med det..
  • Kristyr
    Mawe123 skrev 2011-05-27 21:46:05 följande:
    Jag fick precis ett efterlängtat köp nu + att jag har sålt både vinteroverall och täckbyxa och jacka de senaste dagarna så klirret in är jag riktigt nöjd med. Har dessutom sålt några nya felköp på fb - So I´m rich at the moment Flört ... men det är nog snabbt åtgärdat Drömmer
    *hehe*
    Pepper79 skrev 2011-05-27 21:49:13 följande:
    det kommer säkert.

men usch vad mycket jag har som ska ut. stl 56-68 och det ger ju inte så mycket pengar direkt så jag känner inte direkt för det. får ta det i höst tror jag
    har sommarkläder i 62-68 ute... de vill jag gärna inte spara till hösten Orkar inte spara till nästa sommar heller....
    Resten av 56-68 har jag sålt av, sånt som inte är sommarkläder. Jätteskönt att inte ha några urvuxna kläder ligga och drälla.
  • Kristyr
    Mawe123 skrev 2011-05-27 22:00:47 följande:
    Jag känner mig helt anti Tradera nu, tycker det är superlätt att fynda men nästan omöjligt att sälja..
    Dock fyndar jag inte så mycket ändå för garderoben här hemma är FULL  

Har lagt ut ett fåtal annonser med ett högt utrop och köpnu och det jag inte blir av med ger jag hellre bort - är inte alls intresserad av att sälja rariteter och nyskick kläder för alltför billiga penningar - då kan jag lika gärna ge bort dem!

Har fyndat en del godingar på TS på slutet - där brukar det vara farligt att kika in Tungan ute

Appropå spara - så är jag inte sparatypen. Rensar ur sonens garderob med jämna mellan rum - ger bort kanske hälften sen skyndar jag mig att sälja innan högen blir för stor.. vill inte ligga på något säljeslager inför kommande säsong..
    nej spara nej. Var skulle man haft alla urvuxna kläder någonstans? Det hade ju vart massor med kartonger....
  • Kristyr
    annie dark skrev 2011-05-27 22:18:34 följande:
    Jag spar bara lite. En kaninsuit och en lammbody samt BB kläderna de åkte hem i, resten åker.
    noll sparat! Har de mesta av kläderna på kort så...
    Lilla Ego 07 skrev 2011-05-27 22:34:24 följande:
    Ser att ni diskuterar T och avslut. Jag har avslut på söndag och måndag. Har 50 auktioner ute och bud på 5 av dem :) Har väl fått 10 köp nu hittills men nu var det ett tag sedan. Tur att det var gratisannonser för annars skulle det bli 150kr i bara osåltavgifter! Har ingenstans att lägga alla mina säljakläder bara, måste hitta nåt sätt att organisera dem! Kommer bli så att det läggs på hög tills det blir ohållbart och så får man väl sälja till fyndpriser...
    du har iaf fått så många köp nu..
    Har inte heller någon jättebra stans att ha dem, de ligger i en back, eller flera. Där blir det fullt efter ett tag. Hoppas jag får ett bud på varje plagg i helgen.
  • Kristyr
    annie dark skrev 2011-05-27 22:39:17 följande:
    Du får göra en mina kläder bok, som en sån där mitt första år, ha ha! Kanske ska göra en själv!
    *haha* kanske inte alla kläder som har fastnat på kort men många av dem....
  • Kristyr
    Lilla Ego 07 skrev 2011-05-31 21:20:08 följande:
    Nån som sett några bilder på katvigs höstkollektion?? hörde från en butik att det skulle bli en höjdarkollektion nämligen
    skulle vara mkt trevligt
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2011-05-31 22:37:25 följande:
    Å ni brukar alltid vara bra på att hjälpa till... Jag har ett litet problem och vet inte hur jag ska hantera det riktigt Obestämd

Om man har sålt nåt till nån man känner sådär hyfsat och haft lite kontakt hit o dit och sen blivit lovad betalning men inget händer, vad gör man??? Gillar personen i övrigt och har aldrig haft problem förut.. Kan tilläggas att jag verkligen bönat och bett då jag är i akut behov av pengar ( ett stört ex som inte betalar underhåll   )
    jobbigt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17