Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-05-02 08:41:22 följande:
    Åh nej!
    Fast jag har väntat på det.
    Många har ju satt i system att handla kavat på kupongerna.
    Även jag.
    VArför betala fullpris liksom?
    jag med, det enda jag handlar från ellos är kavat...

var ska man nu få tag på sina kavatisar till bra pris?? *suck*

pax hade med blivit ett sånt exklusiv... bara deras egna skor som funkar med rabattkoderna nu typ...Obestämd
  • Kristyr
    lillronya skrev 2011-05-02 08:49:28 följande:
    Ja samma här.
    Ja det kan man undra...
    Får väl bli tradera hädanefter.
    får bita i det sura äpplet och köpa till fullpris om det inte kommer exlusiv koder.. de enda skorna som eg. behöver vara kavat här är ljusnan. Annars kör iaf sonen på viking

Lillasyster vet jag inte än, vad som passar hennes fötter bäst.
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2011-05-02 18:03:16 följande:

uhh nu är jag ensamstående över en vecka minst mitt i hemtentor osv.. så typsikt. min sambo har fått bältros och jag är inte så himla sugen på att barnen ska få vattenkoppor nu.. har massa i skolan de kommande 4 veckorna och har verkligen inte tiiiid

hmm men det smittar väl innan det brutit ut med väl?
  • Kristyr
    solouniko skrev 2011-05-03 10:42:46 följande:
    Små eller framförallt smala kanske, som de långärmade i samma modell om du menar de med lite spetskant? Milla har ju 92 i vanliga fall men 98 i alla tröjorna i den modellen. Har dock inga kortärmade men modellen är ju samma
    japps... *hmmm* känns lite väl kanske att köpa till växalådan och nästa sommar Det är ju bara 24% rabatt så det får vara... men då vet jag om jag ångrar mig. Ja de med spetskant.. de fiiiiina
  • Kristyr

varför är min svärföräldrar så konstiga...   *suck*

när det gäller att föja instruktioner och köpa det vi vill, barnen behöver...

de typ vägrar och köper typ samma sak som önskades fast helt fel, både sämre kvalitet och fulare. Vi kan säga exakt var det hittar saken men de går endå till butiken tvärt emot och köper.

• Kristyr

vad jag låter gnällig...Skrikandes

men jag är less på att inte en kunna önska sig typ ett par vita pop strumpor utan att de ska bli fel..

fel nr 1 är att det inte är pop (sitter bäst på mina barn fötter)
    fel nr 2 de blir inte vita utan vita med prickar eller nått sånt..

vissa saker har man anledningar till varför man vill ha nått av en viss speciell sort...

näe supergnäll jag men måste måste för att bli trevligare igen...Drömmer

• Kristyr
    Helle skrev 2011-05-05 10:44:09 följande:
    Man får gnälla i den här tråden

Vi har frångått det här med att köpa kläder, förutom pyjamasar, för det spelar inte barnen (och mig) så stor roll vilka det blir.  
    tack! Känner mig så otacksam lixom...

näe här köper vi allt själva allt från cyklar till kläder själva. Går inte att önska från dem.

de blev sura för jag hade köpt en springcykel till sonen då de hade tänkt köpa en (de hade inte nämnt att de tänkt köpa, men jag anade och köpte en fort när det blev vår ). Men jag ville ha en PUKY och det vet jag att de INTE hade köpt, de hade åkt till närmaste coop och köpt vad som fanns där. Avstyrde deras springcykelprojekt förra året genom att säga att sonen var för kort.

de vägrar ge bidrag med för de ska sätta in pengar till barnen på sparkontona de har öppnat till dem.... i sin bank.
  • Kristyr
    Everlonn skrev 2011-05-05 10:52:28 följande:

Behöver jag säga mer? Present från svärmor förstås Öronen fladdrade med Hua hua
    Solig 

glad om jag slipper en sån
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17