Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Everlonn skrev 2010-05-17 15:39:27 följande:
    Tror det är utskrivet i denna hemligas blogg, men inte outat här i tråden Blev oxå väldans nyfeiken på vilka alla dessa hemliga är
    då har tänker vi nog på samma så fin bild
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    Everlonn skrev 2010-05-17 15:54:36 följande:
    Förstår precis hur du känner...och klart man är glad för det barn man fått men det är ju så att man vet vad man saknar! Graviditeten, förlossningen ja allt! Kan ingen hjälp ge förutom att ibland sker mirakel när man minst väntar sig det Hoppas på mirakel för er oxå!!
    tror det på sätt och vis kan vara svårare/jobbigare för den som  redan har fått uppleva det underbara mirakel ett barn faktiskt är och man är inte mindre lycklig och tacksam för den/dom man redan har snarare tvärtom

jag hoppas på mirakel för eran del {#lang_emotions_heart}
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-17 15:49:28 följande:
    Mmmm Jag har försökt intala mig (och lyckats ganska väl) att jaja jag är så lycklig & tacksam över att Oliwer tillslut kom till oss så blir det inga fler så blir det inte.Men nu börjar det göra riktigt riktigt ont ... babyboom i vänkretsen, familjen, tja överallt ... *snyft*
  • stökmamma

vet ni va ongen gör??
    sitter och bankar gipset i metalllisten så det smäller och har ett alldelles underbart flin i hela ansiktet

• stökmamma
    Greksmurfen skrev 2010-05-17 15:51:00 följande:
    ja inte e det lätt med spindelfobi =P...... vi bör ju nära vatten med så det e ju gigantiska spindlar usch ryser... ser ju ut som min fladdermöss där dem hänger i taket =P
    fladdermöss som är så coola
  • stökmamma
    JsN skrev 2010-05-17 16:09:56 följande:
    Ledsen att säga det men oavsett hur jobbigt det är att inte kunna välja antalet barn så är det oändligt mycket lättare än att inte kunna välja barn överhuvudtaget.Det är ett ganska litet steg att revidera sin bild av hur många barn ens familj ska innehålla jämfört med att revidera sin livsplan till att inte innehålla några barn alls.
    smärtan och sorgen finns där  lik förbannat

och näe, jag har aldrig behövt "kämpa" för mina
  • stökmamma
    Everlonn skrev 2010-05-17 16:24:33 följande:
    "Min" hemliga har outat sig i bt för de som undrar Så nu grunnar jag över vilka de andra hemliga är och hur många det är ha ha!
    och bilden är fortf fin * nyfikenheten fortsätter*
  • stökmamma
    trunken81 skrev 2010-05-17 17:25:51 följande:
    Tack haha du har inte levt nåt tidigare liv som spåhäxa eller liknande? Min sambos pappa går ganska regelbundet till en spåhäxa, liksom hans syster. De har fått veta att jag varit gravid båda gångerna innan vi själva hunnit berätta, haha..inga hemlisar där inte!  Jag blev nyfiken och gick dit när jag väntade Aleya, och hon sa ju otäckt många sanningar
    min moster har prickat rätt på ALLA mammas barn graviditeter,(14st) även som som inte blivit bebisar,   tror hon drömmer om sin mamma/ min mormor
  • stökmamma
    stökmamma skrev 2010-05-17 17:58:22 följande:
    min moster har prickat rätt på ALLA mammas barn graviditeter,(14st) även som som inte blivit bebisar,   tror hon drömmer om sin mamma/ min mormor
    fel av mig
    mamma HAR 14 barnbarn så 14 + ett par 3 till och så har hon prickat in sina barns grav
  • stökmamma
    LJ2 skrev 2010-05-17 18:26:29 följande:
    Hej flickor.. lite hjälp.. en rosa skjorta till Max som han ska ha på bröllop sen.. 104 eller kanske 110.. vart hittar jag det?? märke spelar kvitta! bara den e rosa! =) kolla hm, kappahl, lindex, esprit igår.. INGEN.. fanns rosa pike på hm bara i nödfall..
    vart har jag sett??
  • stökmamma
    stökmamma skrev 2010-05-17 18:34:33 följande:
    vart har jag sett??
    va nog bara rosarutiga eller?? kommer inte ihåg,lessen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17