Inlägg från: stökmamma |Visa alla inlägg
  • stökmamma

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-05-17 18:46:07 följande:
    Hallå i tråden!Allt bra? Här har det varit underbart väder i dag! Sommar med 25 grader o sol. Barnen hade nyss årets första VATTENKRIG!!!!!!!
    visst är det underbart?? ångrar inte ett dugg att jag stuvade undan långkallingarna häromdan
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma
    LJ2 skrev 2010-05-17 18:26:29 följande:
    Hej flickor.. lite hjälp.. en rosa skjorta till Max som han ska ha på bröllop sen.. 104 eller kanske 110.. vart hittar jag det?? märke spelar kvitta! bara den e rosa! =) kolla hm, kappahl, lindex, esprit igår.. INGEN.. fanns rosa pike på hm bara i nödfall..
    en blekrosa ial
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2010-05-17 23:18:43 följande:
    jäklar vilken frakt! 50 spänn...som om dräkten inte är dyr nog liksom Åhhh...vill vill vill ha den! Letar för fullt, men slut på ajabaja också
    iiiii{#lang_emotions_surprised}
    men du får ha span på den och hoppas den finns med i nästa veckas erbjudande
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2010-05-17 23:34:15 följande:
    ja de hade ju en hel del på denna veckans erbjudande till 25%, det skulle ju väga upp frakten Men det är nästan så jag vill beställa den direkt nu trots den hutlösa frakten...sitter på fingrarna här hoppade iaf den fiiina lila byxdräkten i frotté på llm
    gå och lägg dig i stället

det tänker jag göra nu, ska försöka gå till kyrkis i morrn vilket tar en timme
    natti
  • stökmamma

är bybo medräknad på bebislistan????? {#lang_emotions_sunny} 

grattis !! och finfina bilder

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17