• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • h80

ingen webbshop som har nått erbjudande? känner mig lite nere (trött på att vara gravid) o tänkte muntra upp mig med lite shopping

• SmillaMilla

Alltså jag har väldens underbaraste son Måste ju berätta vad han frågade om i fredags.

Vi sitter o äter salta pinnar, Anton ser mycket fundersam ut o fråga
    -Mamma, hur växer salta pinnar?
    -Kommer de från frön?

Hmmm ja det var ganska svårt att hålla sig för skratt.

• SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-04-19 19:20:31 följande:
    Hmm vad konstigt. Hoppas ni får rätt på det. Kramar
    Ja jag hoppas också det. Inget kul alls. Men sambon lät lugn så jag borde kanske också vara det
  • Kristyr
    h80 skrev 2010-04-19 19:22:10 följande:
    ingen webbshop som har nått erbjudande? känner mig lite nere (trött på att vara gravid) o tänkte muntra upp mig med lite shopping
    du har väl snart BF. Jag började med bli lite less, iaf när man får ont.. när det inte känns så mycker är det lungt men...
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2010-04-19 19:19:54 följande:
    Ha ha då sog du inte Anton när han var liten Han dregglade mängder tills han var 4 år! Först då upptäcktede problemet. Hans adonoider var helt igenvuxna. Så jo du jag vet hur det är Fördelen är att man behöver mycket kläder. Idat har ju så fina dregglisar. Dessa fanns ju inte när han var liten. Sötisar i bt!
    Ha ha, kan det bli värre än såhär? Meja har förbrukat 2 tröjor, 2 bodys och 3 dregellappar idag, helt sjukt, men visst, det är ju ett bra argument till att hon behöver mer kläder Problemet är ju att hon även dreglar igenom dregellapparna, skulle behöva några med plast eller nån uppsamlare i
    Spanade lite på Hummels dreglisar också, dom var också fina.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • h80
    Kristyr skrev 2010-04-19 19:24:17 följande:
    du har väl snart BF. Jag började med bli lite less, iaf när man får ont.. när det inte känns så mycker är det lungt men...
    har bf på lördag, men var helt säker på att hon skulle komma minst 1 vecka för tidigt.........
  • Kristyr
    h80 skrev 2010-04-19 19:27:08 följande:
    har bf på lördag, men var helt säker på att hon skulle komma minst 1 vecka för tidigt.........
    men det har hon inte gjort
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-04-19 19:22:54 följande:
    Alltså jag har väldens underbaraste son Måste ju berätta vad han frågade om i fredags. Vi sitter o äter salta pinnar, Anton ser mycket fundersam ut o fråga-Mamma, hur växer salta pinnar?-Kommer de från frön?Hmmm ja det var ganska svårt att hålla sig för skratt.
    Åh, det var ju gulligt
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2010-04-19 19:33:34 följande:
    bebbles.bloggplatsen.se/kolla in vår fina nya kisse som lillebror ska få i helgen inlägg från den 18e bild längst ner.
    åhh söööt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17