• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Zvartaliljan
    CamillaJ skrev 2010-04-19 21:19:52 följande:
    Ja !! Oj redan 4 mån.. tiden går så fort !! Då väger han & Tuva nästan lika ;)
    Ja tiden går superfort, han RULLADE RUNT idag!!! Chockade nog sig själv lite för han började gråta o tyckte nog det var lite läskigt att han plötsligt hamnade på mage...som han inte tycker om. Jag blev ändå förvånad för att han vände sig från rygg till mage först...brukar ju vara tvärtom.
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-19 21:17:09 följande:
    träffade en på öf idag som fick en chock när jag sa att Mateo var 4 månader, men inte så konstigt att hon blev chockad då hennes bebis vägde 5,4kg när han föddes Så hon trodde ju jag kom till öf med en nyfödd
    Ha ha, det där har jag också råkat ut för, mååånga ggr, för att inte tala om hur många onda blickar vi fick när vi hade med Meja ute på stan när hon var 2-3 mån, dom trodde vi satt där med en nyfödd.

5,4 kg...ooooh my vilken jätte bebis, det vägde även Meja när hon var 4 månader
    Nu tror jag hon traskat över 7 kg strecket, ska på 6 mån kontroll imorgon, spännande. Men så som hon äter så lär hon nog bli en riktig tjockis
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • CamillaJ

Gick inte få in bild i mitt galleri?
    Datan bara tänkte och sen kom till "första sidan" men ingen bild ..mysko!!

Isak 050630 & Albin 061227 & Tuva 100417
  • Jen80
    CamillaJ skrev 2010-04-19 21:19:52 följande:
    Ja !! Oj redan 4 mån.. tiden går så fort !! Då väger han & Tuva nästan lika ;)
    Åh, så härligt med en liten bebis !!! Måste måste komma förbi någon dag sen innan jobbet så jag får se henne. Skönast och lugnast utan alla barn .
    Säg till innan du ska shoppa i stan. Du får ju inte åka in utan att jag jobbar !

Hej på er andra . Täntke kika in en liten snabbis i BT, men hamnade visst här först ...
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-04-19 21:27:15 följande:
    Ha ha, det där har jag också råkat ut för, mååånga ggr, för att inte tala om hur många onda blickar vi fick när vi hade med Meja ute på stan när hon var 2-3 mån, dom trodde vi satt där med en nyfödd. 5,4 kg...ooooh my vilken jätte bebis, det vägde även Meja när hon var 4 månader Nu tror jag hon traskat över 7 kg strecket, ska på 6 mån kontroll imorgon, spännande. Men så som hon äter så lär hon nog bli en riktig tjockis
    oj, Maia vägde 7kg när hon var 1 år! Men då var hon ju sjukligt smal så inget bra exempel...
    Tror dock Mateo kommer bli lika smal, han har fortfarande strl.50 i en del kläder liksom O Molos 56or börjar nu bli för korta i armarna, långt innan han vuxit i dom på bredden
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2010-04-19 21:23:45 följande:
    Lite ot hjälp kanske?Letar efter den perfekta dop gåvan. Just nu funderar vi (eller ja läs jag kanske för sambon har konstiga frslag som tidningsurklipp ) på en sådan här:www.jabadabado.se/page1/page20/page3/page3.ht...Men finns det fler unika gungdjur någonstans`?
    Jag tycker att födelsedagståg är perfa doppresenter. Lite mindre/billigare än en gunghäst, men de håller ju i många år.
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Jen80
    CamillaJ skrev 2010-04-19 21:30:04 följande:
    Gick inte få in bild i mitt galleri? Datan bara tänkte och sen kom till "första sidan" men ingen bild ..mysko!!
    Datorn Camilla, det heter DATORN !!
    För mig funkar det inte om jag försöker lägga in bild när jag är i Firefox utan bara i Explorer...
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-19 21:31:40 följande:
    oj, Maia vägde 7kg när hon var 1 år! Men då var hon ju sjukligt smal så inget bra exempel...Tror dock Mateo kommer bli lika smal, han har fortfarande strl.50 i en del kläder liksom O Molos 56or börjar nu bli för korta i armarna, långt innan han vuxit i dom på bredden
    Ojdå, 1 år? Liiiiiiilla Maia då.
    Liam vägde 7,1 när han var 6 mån, hittills har dom följt varandra precis på vikten, Meja är lite längre dock. Tror Liam vägde runt 9 kg när han var 1 år.

Meja har en himla massa storlekar just nu, Molos bodys i 56 sitter helt perfekt på samtidigt som hon har en tröja från Lindex i storlek 74:a som också sitter perfekt
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • JsN
    CamillaJ skrev 2010-04-19 21:30:04 följande:
    Gick inte få in bild i mitt galleri? Datan bara tänkte och sen kom till "första sidan" men ingen bild ..mysko!!
    Kolla storleken på bilden, det är maxstorlek på bilderna man kan ladda upp.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17