• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Zvartaliljan
    solouniko skrev 2010-04-20 07:41:22 följande:
    Milla har aldrig växt i ett molo plagg på bredden, hon hinner växa ur dem på längden långt innan dess Oj 7 kg var verkligen inte mkt, tror Milla vägde 8,9 när hon var 1år men nu har hon ju varit sjuk så igår när jag vägde henne var hon nere på 8,2. Men nu är hon frisk och äter iallafall så det går frammåt
    Nä jag tror inte Mateo heller komma växa i något på bredden. Det enda Maia vuxit i på bredden är deras linnen.

Är så ledsen idag, min älskade systerdotter (favoriten...om man får säga så...men hon är äldst och jag har tagit hand om henne mycket sen hon föddes) mobbas så hemskt i skolan så hon gråter sig till sömns nu om dagarna Alla säger att hon är en kopia av mig....vilket också innebär att hon får samma problem Jag lider så med henne, jag har ju varit i samma situation. Och det enda som hjälpte var när jag fick byta skola så nu håller jag på o puschar min syster för att låta henne göra det...men velar om jag gör rätt.
    Åh jag hatar detta...den där knuten jag hade i magen hela tiden som liten är tillbaka nu när hon går igenom samma helvete
    Jävla dumma idioter som är så elaka, ibland vill jag bara ge dom en ordentlig utskällning!!
  • ängeln83

Godmorgon flickor{#lang_emotions_sunny}

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • nettan1016

God morgon i tråden!

Inget paket i lådan igår. Stackars Samuel som väntar som en tok på sitt tåglinne. Men det kommer väl kanske idag.

Mamma till Samuel och Evelina
  • Ullis 10
    Zvartaliljan skrev 2010-04-20 07:58:39 följande:
    Nä jag tror inte Mateo heller komma växa i något på bredden. Det enda Maia vuxit i på bredden är deras linnen.Är så ledsen idag, min älskade systerdotter (favoriten...om man får säga så...men hon är äldst och jag har tagit hand om henne mycket sen hon föddes) mobbas så hemskt i skolan så hon gråter sig till sömns nu om dagarna Alla säger att hon är en kopia av mig....vilket också innebär att hon får samma problem Jag lider så med henne, jag har ju varit i samma situation. Och det enda som hjälpte var när jag fick byta skola så nu håller jag på o puschar min syster för att låta henne göra det...men velar om jag gör rätt. Åh jag hatar detta...den där knuten jag hade i magen hela tiden som liten är tillbaka nu när hon går igenom samma helvete Jävla dumma idioter som är så elaka, ibland vill jag bara ge dom en ordentlig utskällning!!
    Usch, är så trött på alla skolbarn som kommer undan med all skit de hittar på.
  • ängeln83

OT men nån som har tips på dop present till en liten Molly?
    Inga traditionella saker som hemskt tenn och sånt
    Funderade lite på Molos regnbåge/stjärn filt, vad tror ni om det?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-20 09:29:28 följande:
    OT men nån som har tips på dop present till en liten Molly?Inga traditionella saker som hemskt tenn och sånt Funderade lite på Molos regnbåge/stjärn filt, vad tror ni om det?
    Om föräldrarna gillar molo är det kanske en bra present. Har inte vart på så många dop men har gett:
    Peltorlurar
    Klassiska sagoböcker
    Ett sött silverarmband (är inte så mkt för smycken eg men det var så gulligt att jag inte kunde låta bli)
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-20 09:47:31 följande:
    Om föräldrarna gillar molo är det kanske en bra present. Har inte vart på så många dop men har gett:PeltorlurarKlassiska sagoböckerEtt sött silverarmband (är inte så mkt för smycken eg men det var så gulligt att jag inte kunde låta bli)
    Kom och tänka på filten eftersom mamman kommenterade hur fin Mejas filt var sist vi träffades Annars stod bodysuits på hennes lista Men en filt är ju ändå lite av ett minne eftersom man kan använda den länge.
    Hon vill nog hellre ha saker man har användning av än saker som står på en hylla och dammar.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-20 09:54:44 följande:
    Kom och tänka på filten eftersom mamman kommenterade hur fin Mejas filt var sist vi träffades Annars stod bodysuits på hennes lista Men en filt är ju ändå lite av ett minne eftersom man kan använda den länge. Hon vill nog hellre ha saker man har användning av än saker som står på en hylla och dammar.
    Ja men då så! Köp filten! Om hon gillade den!
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-20 10:07:24 följande:
    Ja men då så! Köp filten! Om hon gillade den!
    Ja jag tror det får bli filten, och kanske en liten bodysuit också, funderar på Småfolks med jordgubbar.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-20 10:09:09 följande:
    Ja jag tror det får bli filten, och kanske en liten bodysuit också, funderar på Småfolks med jordgubbar.
    eller den fina molo med små stars... {#lang_emotions_sunny} det är väl samma som filten
    http://www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=4219&m=226&page=5&rnum=148

eller det här fina printet.. med nått på...
    http://www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=4274&m=226&page=4&rnum=110

Åhhh nu vill jag veta vad jag har för bebis i maggen... nyfiken! 2v exakt kvar idag..{#lang_emotions_baby}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17