Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Nu har vi varit på BVC, Bubblis klarade kontrollen galant, och tillrättavisade sköterskan flera ggr   "grisen har inte tvååå näsor helle, dom ha ju två såna hära små näshål(pekandes på näsborrarna) men bara EN näsa.. Hon tyckte nog sköterskan va lite fånig

15,2 kilo och 97 cm lång har hon blivit

På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    H I L L A skrev 2010-05-05 15:31:16 följande:
    Här också !!! Åhhhh vad fiiin den är
    Blev ett par tshirts här åxå Jag som va så trött på Småfolk Ja så de kan gå {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan

Hilla--- Ja Småfolk blev himlans tjusiga på en gång känner mig inte alls trött på dem just nu faktiskt

• RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-05-05 16:43:40 följande:
    Hjälp mig nu!!Vilken storlek ska jag ta till Ella i småfolk t-shirt?96 cm lång, 13 kg. Vill ju inte att den ska bli för bred, räcker det med 92/98 tror ni?
    Vi tog 98/104 Bubblis är 97 cm lång och 15 kilo.

fick längdmått på dom: T-shirten m djur i 98/104 är ca 42cm från nacke och ner och strl 92/98 är nästan 1,5cm kortare.
    Inget om bredden där dock, men maila småvi
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-05-05 17:50:17 följande:
    GodkvällNyss hemkomna från shopping turen, hittade en himlans massa fint, Liam fick den rosa piken från Lindex, och till Meja köpte jag världens sötaste jumpsuit utan ärmar i jeans tyg, och givetvis en massa mera Hittade även en massa ESL, Meja fick vit suit med guld uggla bak och sen köpte jag matchande långärmade tröjor med ugglan bak, blå till Liam och en röd till Meja. Hittade en ny affär som hade en del ESL och dom tog bara 99 kr st för tröjor/bodys/suits.
    Å vad hade dom för ESL? {#lang_emotions_dreamer} Nuttysar?
  • RååSa BuBBlan
    Mawe123 skrev 2010-05-05 18:01:02 följande:
    HKLÖÖÖÖ.... vann en ny IdaT jacka för 131 spänn
    niiiice
  • RååSa BuBBlan
    Mawe123 skrev 2010-05-05 18:08:18 följande:
    ja eller hur, väntar också på fina blå idat regnkläderna från eleraff som jag betalade 384 spänn med frakten för, fyndar mycket nu, men det blir tomt i plånboken ändå
    många fynd kostar kronor även dom
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-05-05 18:08:45 följande:
    Ja jag tror bodysarna kostade 99 kr och suitsen 129 kr om jag inte minns helt knasigt.Jupp röd uggle tröja fanns från 68-110, kom just på att jag köpte den röda även till Liam
    Å jag ska INTE ha nåt, hejda mig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17