Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-05-04 18:27:25 följande:
    jag tycker att deras bodysar var normala i strl. bodysuitsen var något korta.. vill du ha body till nyfödd så ta 56, 62 funkar med. nåågot små kanskeförresten var inte du trött på småfolk haha
    Tack! Då kör jag 62:or

Jo jag e redigt less på småfolk men just den tröjan har jag suktat efter ett tag å nu va de dags

*away bränner kronor i danmark ett tag*
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-05-04 18:31:40 följande:
    fast jag har inte haft baby strl kom jag på. minsta strl var nog 68..men alltså ta 62. tänk så är dom små i strl så kan du ha dom i typ 1vecka. inte så kul.blev med sugen på idat juuden där fiina lila jackan
    Vågar inte ta större än 62, vill ju att h*n ska kunna ha dem rätt omgående

Ja den jackan e bra fin {#lang_emotions_sunny}
    Stormis skrev 2010-05-04 18:38:25 följande:
    Vi har en enfärgad 68 och den är ganska stor i stl upplever jag den som. Ribben gör du att det blir gott om plats. Långa ärmar med. Svante är nu ca 65 och han kan ha den, men den är stor. Men en massa bra knappar så att den sitter snyggt! Men det bästa IdaT har till bebeisar är ju deras fleeceoverall. Dubbla dragkedjan är ovärderlig!
    Tycker du dom e bra deras omlott? Ja overallen e jättefin, men nu har vi två molo å de får räcka
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-05-04 18:52:48 följande:
    Vi hade mycket Ida T på Milla när hon var pluttis. De enda som satt bra i klädväg i början på henne, vi hade 56 och det kunde hon ha i säkert 2 månader iaf. Hon var 48cm när hon föddes och vägde 3,3. Nu är det ju såklart svårt att veta hur bubbelbebisen kommer se ut, men jag gillar inte för stora kläder så jag hade tagit 56
    Bubbelbebisarna brukar bli rätt bitiga runt 4 pannor eller däröver och gärna en 52-56 cm långa

Vilken är finast av gröna grodorna och mint pingvinen i body? {#lang_emotions_dreamer} Man kan ju ha rååååsa till båda om det blir en tös
  • RååSa BuBBlan
    Stormis skrev 2010-05-04 19:00:12 följande:
    Omlotten är super som modell, men än har vi bara provat den. Använder bara suits . F ö är deras suits toppen i passformen, lätt bästa. Som Katvig, fast inte lika tight. S var 53 cm och 4,2 kg när han föddes. Han hade stl 56 i IdaT-suit ca 5 v. Och du 2 Molo till trots. Denna är såååå mkt bättre till pluttisar...
    Kanske man skulle ta nån suit då åxå? {#lang_emotions_dreamer}

Å det blir sååååå dyrt
  • RååSa BuBBlan
    Greksmurfen skrev 2010-05-04 19:05:26 följande:
    tror allt att bubblan "LIDER" av extrem shoppingsyndromet just nu ;).....
    Ja just nu är jag farlig
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2010-05-04 19:08:34 följande:
    Aha, ja då är det nog lika att köra på 62or då Ida T sitter verkligen kanooon på bebisar Jag röstar på mint pingvinen
    Då kör jag minten i body  tar en jamas i gröna grodorna istället
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2010-05-04 19:47:24 följande:
    Vilka fina barn och kläder i BT! Några nyheter som kommit ut i butikerna nu?
    Hej på dig

Lääängesen jag såg dig här inne
  • RååSa BuBBlan
    MiniM3 skrev 2010-05-04 20:08:31 följande:
    Jag fick med gratis frakt så jag beställde själv så du vet :) Kram
    Å mitt va typ slut alltihop    Fasiken!! 
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2010-05-04 20:17:12 följande:
    Heeej! Ett bekant ansikte. Känner knappt igen någon här numera.Ja, det har inte blivit så mycket barnkläder på sistone och det är sällan någon jag "känner" när jag tittar in så jag har inte skrivit. Hur är det med dig? Kan du svara på min fråga nu? När?
    Åkej rå.. I början på januari  
    Det är väldans tidigt än så jag roper inte riktigt hej, vad som kan ju hända liksom.

Allt bra med dig och familjen?
  • RååSa BuBBlan

Vart skitdeppig!! Nån har snott ALLA omlottbodys hos idat  i 62 {#lang_emotions_yell}

Går o nattar Bubblis! 

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17