Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

H I L L A skrev 2010-05-06 15:09:49 följande:
    Fick också den fiiina tröjan idag!!! Åhh vad fin den är Tackar sötaste Små vi för superduper snabba leveransen
    Samma här...

Tack sötaste Småvi för raketleverans av underbara tröjor {#lang_emotions_heart}
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan

Hej förresten

Bubblis är hos farmor o farfar o busar idag, "blåsabubblorparty" stod på dagordningen

Själv har jag sovit i flera timmar, håller nog på att bli sjuk {#lang_emotions_undecided}

Oooooorkar inte laga mat men orkar inte åka o hämta heller   Knuffa ut mig pliiiis

• RååSa BuBBlan
    H I L L A skrev 2010-05-06 17:26:41 följande:
    Hoppas du inte blir sjuk! Kryapå i förebyggande syfte Jag var också desperat efter de muddbyxorna Hittade tillslut på tradera
    Tack söt {#lang_emotions_kiss} Mår lite bättre och åkte faktiskt och hämtade mat
    ängeln83 skrev 2010-05-06 16:55:33 följande:
    Hej hopp.Sitter här och försöker hitta motivation till att rensa i tvättstugan, hur sjutton hittar man den? Ligger högar med kläder som aldrig används över hela rummet *urk*Nån som vet om det går att få tag på Molos lila muddbyxor med rosa stjärnor i storlek 68?, jag är typ desperat
    Å låter som en tråkig syssla

Vet tyvärr inte var dom kan finnas men hojtar om jag ser dom
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-05-06 17:56:41 följande:
    Jaaah, svårt att ta tag i det med nu jäklar fick jag mej ett ryck så nu är det gjort *sköööööönt*, 3 fulla sopsäckar slängde jag med gamla kläder och trasor, jag ääääälskar att slänga Ah gulle du
    Nu inspirerade du mig

*går o röjer*
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-05-06 18:21:48 följande:
    Hihi You go girl.Jag ska fortsätta så fort barnen somnat.Herregud vad jobb det krävs för att hålla huset fint, ibland önskar jag vi bodde i en liten pyttig lägenhet istället.
    Nu orkar jag inge mer Men liiiite bättre vart de allt

Ja jag känner samma sak, jag röjer ena våningsplanet sen går barnen dit och röjer tbax allt medans man är på andra planet {#lang_emotions_undecided} sen va det bara å börja om
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-05-06 18:37:10 följande:
    isabel äääälskade katttröjan
    biiiiiild tank jo
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-05-06 18:38:47 följande:
    Hej i tråden!Hoppar in lägligt i städsnacket ser jag.Har damm i hela huset för vi har rivit upp hela det, snart 100 år gamla, köksgolvet. Fanns minsann inte en gnutta isolering där under, precis som vi misstänkte.Imorgon ska det riktas upp så att det kanske inte lutar 10 cm längre, som det gör nu. När spånskivorna ligger på plats är det dags att börja riva i bardrummet. JAG LÄNGTAR EFTER MITT BADRUM!!Har ju inte haft nåt på 12 år. Dags nu tycker jag. Shoppas det nåt här eller alla längtar efter salg?
    verkligen dags att du får ett badrum!!
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-05-06 18:43:19 följande:
    din önskan är min lag syrran kolla bildis
    Tack syrran

Å den va MYCKET finare på dina bilder!! Hel härliga färger!! Lill busan va sååå fin i den {#lang_emotions_sunny}
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-05-06 18:45:41 följande:
    JA visst är det?!Det ska jag få nu. På riktigt. Inte kanske eller nog utan jag SKA få ett nu. Kanske börjar på det redan nästa vecka. Tur vi har ett utedass att använda sålänge.
    ha ha ha   Bra att du SKA få ett då
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-05-06 18:50:26 följande:
    Märks det att det varit på gång tidigare? Längtar!
    ha ha ha   ja det låter som det varit på tapeten några gånger
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17