Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-05-02 22:36:16 följande:
    ahh synd det var nog tjolla som knep den åhhh fina kläder ändå ju!!! har du sett grön/gröna irl? uuuunderbara!!
    Äh, dumma Tjolla då {#lang_emotions_tongue_out} Får helt enkelt shoppa den på annat ställe.

Noop, har bara sett den på nätet men den ser verkligen underbart fin ut, och som vanligt med Katvig så är ju alla färger så mkt finare irl, hoppas även den rosa är fin.
    Har ju velat ha tröjan till Liam länge men väntat på lite rabatt.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-05-02 22:39:25 följande:
    du ängeln, provade du knickers i strl 68 på liam? funkade det??
    Har inte fått hem dom än {#lang_emotions_undecided}
    Men jag har nog några 68:or liggandes i lådan.
    Misstänker att dom kan bli i minsta laget men då blir dom ju som shorts ist
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-05-02 22:40:49 följande:
    ja jag är med sugen på den, men jag måååste hålla i slantarna. beställde liite på eleraff och sen väntar jag hem en till lila miniapple tshirt *kär* och en småfolk tshirt
    Äh, tycker minsann du ska slå till du med
    Vad beställde du från Eleraff?
    Kom just på att jag också beställde därifrån *hum*, mer o betala, dessutom vann jag Adidas skor till Liam (12kr) och Molo pussel brallor till Meja på T som också måste betalas.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-05-02 22:43:16 följande:
    har du inte? det var väl ett tag sen du vann dom?? jaja dom kommer säkert. jaa dom får bli som shorts jag beställde ett par 68or till lillebror passar dom inte alls så får dom ligga i kanske bebis lådan
    Nä, vann ju dom i måndags och säljaren har lämnat omdöme så dom borde vara på väg. Ska prova dom 68:orna vi har på Liam imorgon.
    Buttelina skrev 2010-05-02 22:44:20 följande:
    jag beställde ett molo linne grönt med stars och molo bilbyxor strl 68 ohh fina inköp pussel är såå fina!! dyra skor
    Ja, tyckte det var på tiden Meja fick lite pussel, men nu såg jag att det var 56, hon har ju 68, jaaaaaaaaa jag är trött idag Men men, dom funkar säkert som 3/4 brallor

Ja dom vart minsann dyra , blir perfeka lek skor i sandlådan.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-05-02 22:55:12 följande:
    var det pusselmuddisarna i 56?? Då lär de inte funka på din söta lilla knubbis för benmudden är TAJT
    Ja det var det
    Ha ha...ja jag säger då det, är alldeles för trött för shopping just nu
    Ja om den är tajt så funkar det nog inte, igår hade hon jeans leggings på sej som var så tajta nertill att hennes fötter blev alldeles blå
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon.

Här har jag haft natten från helvetet, typ.
    Meja somnade ju aldrig igår och lagom tills att jag var stup trött så började hon skrika som en stucken gris, höll på från 24-05 imorse, som tur var så kom gubben hem kl 6 så jag fick sova nån timma iaf. Veti sjutton vad som var med henne, försenad kolik eller nåt

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Greksmurfen skrev 2010-05-03 09:50:47 följande:
    gomorn=)bubblis vi får skicka videoklipphihi =).....å mms=Pronya: sicken gooo liten vovvsing =)....här funderar jag iställetpå att ornda med fodervärd till min lilla minicollie... =S....känner att vi inte har den tid för henne just nu och med en till liten som kommer =(.... hade varit kul å kunna dona med agility med henne (hon har tagit pris) =)...men som sagt krävs nog med ngn som har lite mer tid.... vill ju inte sätta henne blocket heller för de delen=(....hmm kan man ha lite delad vårdnad kanske =P...så hon är här från och till så där kanske....
    Morrn

Ungefär så känner vi också, vi har inte alls samma tid för under längre, vi skaffade ju henne innan vi skaffade hus och barn och då hade man ju mycket mer tid och intresse. Dessutom kräver hon mer än bara promenader och det hinner vi inte alls med just nu. Skulle vilja nån som kan intressera sej mer för henne med lite spårning och sånt men vill vill absolut inte sälja henne.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Helt OT men är det någon som vet nån shop på nätet man kan köpa en sån där porslins burk till nappar?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Smultronhjärta skrev 2010-05-03 10:41:30 följande:
    Billigast på fröken fräken
    Ska kolla i affären här först om dom finns där annars få jag beställa.
    Åååh att jag alltid ska vara ute i sista minuten, kom dessutom just på att en av barnens kusin och sambons mamma fyller år denna veckan.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17