melizza skrev 2010-05-06 20:33:48 följande:
Med min stora dotter så försökte jag 3 ggr och jag var himla dum som gav mig dem två första gångerna men kvällarna blev bara för jävliga när hon skrek och skrek men sista gången vi tog bort dem så gav hon dem till tomten på jul och det var mycket lättare för det var liksom hon själv som hade gett dem till han och hon accepterade läget mycket enklare.......med Stella gjorde vi likadant.....hon gav sina nappar till tomten i julas och hon grät första och andra kvällen men sen var det bra och hon har aldrig mer frågat efter demjag vet inte om jag var till stor hjälp men.......det finns sådana som gett sina nappar till kaninerna på Liseberg
Ja vi har ju försökt några gånger innan men också varit dumma och gett med oss, men då har jag varit ensam med båda barnen på kvällarna och inte orkat med Liams utbrott samtidigt som jag försökt natta Meja, men nu är sambon ledig så vi tyckte det var bra att passa på nu.
Verkar ju som om många ger bort dom till tomten osv men jag tror inte riktigt Liam fattar grejen.
Nu har han iaf slutat tjata om nappen men inte somnat än, han verkar kämpa in i det sista

Normalt sett somnar han mellan 18-19 utan problem men nu är ju klockan snart 21